accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גירוש מחבלים על הפרק: שר הפנים פנה ליועמ"שית בבקשה רשמית

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

68

15

like

5

dislike

השר משה ארבל החל בתהליך לגירוש שני מחבלים, ופנה ליועצת המשפטית לממשלה בנושא • לדברי השר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שמאיים על אזרחי ישראל ועל ביטחון המדינה" • שני המחבלים נידונו לעשרות שנות מאסר בעקבות פיגועים שביצעו


שר הפנים משה ארבל פנה אתמול (שלישי) ליועמ״שית, גלי בהרב מיארה, כחלק מההליך הקבוע בחוק לגירושם של מחבלים שקיבלו כספי טרור, הביעו בגלוי תמיכה במעשי טרור והסיתו נגד מדינת ישראל בעת לחימה.

שני המחבלים המדוברים הם מוחמד אחמד חמאד, שנידון ל-23 שנות מאסר בגין פיגועי ירי, ומוחמד אחמד חוסין הלסי, הכלוא החל מ-2016 ונידון ל-18 שנות מאסר בגין פיגוע דקירה בטיילת ארמון הנציב בירושלים.

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה |
maximize-image
הכדור בידיים שלה: היועמ"שית, גלי בהרב מיארה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"היום אנו מתקדמים עוד שלב חשוב בתהליך ביטול אזרחותם וגירושם של שני המחבלים אשר פעלו נגד המדינה", אמר השר ארבל, "נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שמאיים על אזרחי ישראל ועל ביטחון המדינה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News