שר הפנים משה ארבל פנה אתמול (שלישי) ליועמ״שית, גלי בהרב מיארה, כחלק מההליך הקבוע בחוק לגירושם של מחבלים שקיבלו כספי טרור, הביעו בגלוי תמיכה במעשי טרור והסיתו נגד מדינת ישראל בעת לחימה.
שני המחבלים המדוברים הם מוחמד אחמד חמאד, שנידון ל-23 שנות מאסר בגין פיגועי ירי, ומוחמד אחמד חוסין הלסי, הכלוא החל מ-2016 ונידון ל-18 שנות מאסר בגין פיגוע דקירה בטיילת ארמון הנציב בירושלים.

"היום אנו מתקדמים עוד שלב חשוב בתהליך ביטול אזרחותם וגירושם של שני המחבלים אשר פעלו נגד המדינה", אמר השר ארבל, "נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שמאיים על אזרחי ישראל ועל ביטחון המדינה".
