הטיסה הראשונה במסגרת מבצע "חזרה בטוחה" נחתה הבוקר (רביעי) בישראל, לאחר שהמריאה מקפריסין. המבצע בהובלת המדינה, נועד להשיב ארצה נוסעים ישראלים שנאלצו להישאר בחו"ל עקב ביטולי הטיסות. לאחר נחיתתם בנתב"ג, הנוסעים שונעו לרכבים שלהם בחניוני נתב"ג וכן באמצעות שאטלים ורכבות למרכזי ערים ברחבי הארץ.
לקראת הנחיתה, שרת התחבורה מירי רגב שוחחה עם הקברניטה נחמה ואמרה לה: "אנחנו מחכים לכם בכיליון עיניים. מתרגשים מאוד לקבל את טיסת החילוץ הראשונה מלרנקה במסגרת מבצע ׳חזרה בטוחה׳, תנחתי בשלום בעזרת השם ותתכונני להמשך הרכבת האווירית הזו להשבת כל הישראלים". צפו בתיעודים.




