הטיסה הראשונה במסגרת מבצע "חזרה בטוחה" נחתה הבוקר (רביעי) בישראל, לאחר שהמריאה מקפריסין. המבצע בהובלת המדינה, נועד להשיב ארצה נוסעים ישראלים שנאלצו להישאר בחו"ל עקב ביטולי הטיסות.
בהתאם לתכנית, רשות שדות התעופה תגברה את העובדים בנתב"ג במטרה לפנות את הנוסעים מהשדה במהירות האפשרית, והם עברו הליך מזורז של כניסה לישראל ואיסוף מזוודות ולאחר מכן פונו לרכבים שלהם בחניונים וכן באמצעות שאטלים ורכבות למרכזי ערים ברחבי הארץ.

ברשות שדות התעופה מדגישים כי לנוכח המצב הביטחוני, קיימת חשיבות עליונה לצמצום משך השהייה בנמל התעופה למינימום ההכרחי. בהתאם לכך, הציבור מתבקש להימנע מלהגיע לנמל התעופה לצורך קבלת פנים לנוסעים וכן לא להזמין מוניות לנמל לצורך איסוף נוסעים.
לרווחת הציבור, רשות שדות התעופה תיגברה את מערך השאטלים מהטרמינל לחניונים הסמוכים. בנוסף, ובתיאום עם משרד התחבורה, חוזקה תנועת האוטובוסים והרכבות מנמל התעופה אל מרכזי הערים ברחבי הארץ.
