לא ייאמן. שעות לפני הריאיון של רה"מ נתניהו התראיין לפטריוטים, שם הודה כי הוא "שמח" מהראיונות ההסברתיים שמעניק רה"מ לשעבר נפתלי בנט לתקשורת האמריקנית, מתברר כי בנט עסוק דווקא בדברים אחרים – כמו למשל לטעון כי נתניהו בוחר שלא לסיים את המלחמה רק בגלל שהוא ייאלץ לעמוד לדין בשל כתבי האישום שהוגשו נגדו.
בריאיון לעיתונאי הבריטי פירס מורגן, שנעמד לא אחת לצד ישראל, נשאל בנט. "יש גם דעת רוב שראש הממשלה נתניהו, לפי סקר שפורסם ב"טיימס אוף ישראל", דואג יותר להחזיק בכוח מאשר להביא את המלחמה הזו לסיומה או לשחרר את החטופים, ושיש מספר סיבות טובות לכך שהוא לא ירצה שהמלחמה הזו תסתיים, לא כל שכן בגלל שהוא יעמוד בפני אישומי שחיתות כשהיא תיגמר, ויידרש לתת דין וחשבון על כך שאפשר ל-7 באוקטובר לקרות במשמרת שלו.

"אתה יודע, אנשים רבים חושבים שצריך לערוך בחירות במוקדם ולא במאוחר בישראל, ושאם זה יקרה, מישהו כמוך עשוי לעלות ולתפוס את השלטון. וזו עשויה להיות דרך טובה לנסות לעבור את זה ולנסות להביא את המלחמה הזו לסיומה, להוציא את החטופים ולסיים את כל זה".
למרבה האכזבה, התשובה של בנט הייתה קצרה וברורה – "אני מסכים", ללא השגות. זאת, מבלי לקחת בחשבון את הערך של אמירה שכזאת בתקשורת הבינלאומית כלפי הצורך המהותי של ישראל להמשיך ולהילחם על קיומה, עד להכרעה. בריאיון, בנט התרברב בכך שאילו היה רה"מ – היה מביא לסיום המלחמה ומחזיר את החטופים.
שאלה נוספת שנשאל בנט בריאיון הייתה האם הוא רוצה לכהן בתפקיד ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות. תשובתו הייתה: "עוד לא החלטתי", בעוד בישראל כוונותיו הפוליטיות וגעגועיו למשרד ראש הממשלה ידועים היטב.
