accessibility-icon
share-icon
נתניהו על הנזק הכלכלי: "הנחתי לפתוח את הכיס" | צילום: מתוך הריאיון בפטריוטים

רה"מ נתניהו: "הנחתי את משרד האוצר לפתוח את הכיס"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

9

12

like

3

dislike

נתניהו אמר במהלך הריאיון בתוכנית הפטריוטים כי כי המדינה לעזור כלכלית לכל אחד בשל המצב הכלכלי בעקבות נזקי המלחמה • ראש הממשלה אמר כי הוא הנחה את משרד האוצר לפתוח את הכיס "בדומה לקורונה" והוסיף גם כי הנחה את פיקוד העורף לדאוג למרחבים מוגנים לאזרחים שבין ברשותם האמצעים


ראש הממשלה נתניהו התייחס לנטל הכלכלי על אזרחי המדינה בעקבות המלחמה בריאיון שקיים הערב (שלישי) בפטריוטים. נתניהו אמר כי המדינה תדע לעזור כלכלית לכל אחד, וכי הוא הנחה את משרד האוצר לפתוח את הכיס.

"אני רוצה להגיד לאזרחי ישראל, אני מעריץ את העמידה שלכם. אנחנו נדע גם כלכלית לעזור לכל אחד", אמר ראש הממשלה, "אני נתתי את ההנחיות האלה פעמיים: אחד, לפיקוד העורף – למי שאין מרחב מוגן, תדאגו עכשיו למרחבים מוגנים כדי לתת עזרה. יש אזרחים שלנו שאין להם את האמצעים האלה, ולכן זה דבר ראשון. הדבר השני, אמרתי למשרד האוצר, כמו שעשינו בקורונה – תפתחו את הכיסים לעזור לכולם. דיברתי עם ראשי העיריות, נדמה לי כמעט עם כולם (כדי לבדוק על הנזקים הכלכליים)".

נתניהו אמר כי הוא נפעם מהעמידה ומהרוח של העם: "קודם כל, העם כלביא יקום. והלוחמים הם מדהימים. כשאני פוגש אותם בעזה אני מתרגש, כי אני אומר לך, הייתי כמה פעמים בתוך עזה, אני רוצה לראות את הלוחמים, לדבר איתם. אני עומד שם מול הלוחמים, מילואימניקים, לוחמי סדיר, והם אומרים לי: "ראש הממשלה, תמשיך בכל הכוח, אנחנו כאן, אנחנו נותנים לך את כל הגיבוי, תמשיך, אל תעצור".

ראש הממשלה הוסיף כי את הרוח של הלוחמים הוא מרגיש בקרב טייסי חיל האוויר וצוותי הקרקע: "ואני רואה את אותו הדבר היום בחזית השנייה, את העבודה המופלאה, באמת, של הטייסים שלנו וצוותי הקרקע. הייתי אתמול באחד מהבסיסים שלנו, וצוותי הקרקע והטכנאים והטייסים… היה שם נחמד, היה שם טייס ירושלמי, שכן, וטייס מקיסריה, שכן, במקרה, על אותו מטוס. ודיברתי עם צוותי הקרקע ונאמר "ראש הממשלה, אתה יכול לסמוך עלינו. אתה יכול לסמוך עלינו. אנחנו נעשה את העבודה, אנחנו נשלים את המלאכה", זה דבר נפלא".

עקבו אחרינו גם ב-Google News