כוכבת הרשת ליהיא גרינר שוחחה הבוקר (רביעי) עם טל מאיר לאחר שביתה נפגע מטיל איראני: "קיבלנו בום חזק של פגיעה ישירה ואני מאושרת שאני בחיים. חוויתי את זה על בשרי, ורק עכשיו אני באמת מבינה שהממ"ד מציל חיים – זו לא בדיחה".
גרינר הדגישה עד כמה חשוב להישמע להנחיות פיקוד העורף, זאת לאחר שחוותה על בשרה עד כמה הן מצילות חיים: "פינו אותנו, נכנסים למלון. האמת שאני על הים. אני עכשיו מסתכלת על החוף. תודה למדינה. הכול היה באמת מסודר ומאורגן, כולנו התפנינו למלונות ברחבי הארץ, וברוך השם, באמת, ברוך השם. אני לא מאמינה שהייתי חלק מהדבר הזה, שזה קרה לי.

"היינו בממ"ד. אם לא היינו בממ"ד, אני לא יודעת מה היה קורה. כל החלונות יצאו מהמקום, יצאו מהקיר. וואו, הנזק, כל המגדלים, אנחנו ארבע מגדלים, והשלישי, שזה כאילו באמצע, זה מי שקיבל את הפגיעה הישירה. והעדף המטורף הזה, שגרם לכל הדירות במגדלים להתפרק".
כוכבת הרשת תיארה את ממדי ההרס בקרבת ביתה: "מה שאתם רואים אצלי זה כאילו עדין, אפשר להגיד עדין, אוקיי? כי הדירות בחזית, אין מרפסות, כאילו, כל הזכוכיות, המעקים, הכל, כאילו פשוט לא ייאמן. אני חושבת שהבניין שקיבל את הפגיעה הישירה, אנחנו צריכים להוריד אותו לגמרי".

ולסיכום, גרינר ציינה: "אני מאושרת. אני בחיים, אני עברתי את זה, חוויתי את זה, אני עכשיו הבנתי את זה, אני הבנתי על הממ"ד, הבנתי כמה הוא חזק ובטוח, כשאני אומרת לכם, הממ"ד מציל חיים, זה לא בדיחה, ההדף זה מסוכן בטירוף. עכשיו אני מבינה למה אומרים לשכב על הרצפה, אם אתם בחוץ, לשכב על הרצפה עם ידיים על הראש, זה בגלל ההדף הזה? אתם חייבים להקשיב להוראות פיקוד העורף, הם חכמים, חבר'ה".
