הרשויות באיראן דיווחו הערב (שלישי) כי ישראל פתחה במתקפת סייבר עוצמתית על תשתיות במדינה. פיקוד אבטחת הסייבר הלאומי באיראן הודיע כי "ישנו מאמץ נרחב של האויב לשבש את שירותי הסייבר". מדובר בדיווח שני מהבוקר על פעילות סייבר התקפית כנגד מטרות איראניות.

בתוך כך, עיניי כל העולם נשואות אל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שיקבל בקרוב החלטה האם להצטרף למלחמה לצד ישראל ונגד איראן. טראמפ המשיך היום עם שרשרת הציוצים שלו בנושא איראן ושולח מסר ישיר לעלי ח'מינאי: "אנחנו יודעים איפה נמצא "המנהיג העליון", לא נהרוג אותו עכשיו". הדבר מצטרף לשורת ביטויים ברשת החברתית של הנשיא, שהחלה אמש, שהולכים ומחריפים. מספר דקות לאחר הציוץ הזה, טראמפ פרסם שתי מילים באנגלית בלבד באותיות גדולות: "כניעה ללא תנאי".
בציוץ שפרסם ברשת החברתית שלו "Truth social" כתב: "אנחנו יודעים בדיוק היכן מסתתר מה שנקרא "המנהיג העליון". הוא מטרה קלה, אבל הוא בטוח שם – אנחנו לא הולכים לחסל אותו (להרוג אותו!), לפחות לא כרגע. אבל אנחנו לא רוצים טילים שיירו על אזרחים, או על חיילים אמריקאים. הסבלנות שלנו הולכת ודועכת. תודה על תשומת הלב לעניין הזה!".
