בתום הערכת המצב, פיקוד העורף הודיע הערב (שלישי) כי מדיניות ההתגוננות במסגרת מבצע "עם כלביא" נשארת ללא שינוי ובתוקף עד ליום רביעי 18.6.2025 בשעה 20:00.

במסגרת ההנחיות, כזכור, ישנו איסור על התקהלות בכל רחבי הארץ ועל יציאה לעבודה שאינה מוגדרת חיונית. כמו כן, אין לקיים פעילויות חינוכיות, ומוסדות החינוך יוותרו סגורים.
