אחרי הפגיעה בבתי הזיקוק וההודעה של חברת סונול כי היא תצמצם ואף תפסיק את אספקת הדלקים שלה: משרד האנרגיה והתשתיות פרסם היום (שלישי) הודעה ובה הוא מדגיש כי אין מחסור בדלקים וגם לא צפוי להיות בעתיד הקרוב.
בהודעה המלאה של דוברות משרד האנרגיה והתשתיות נכתב: "משרד האנרגיה והתשתיות מבקש להבהיר כי אין כל צפי למחסור בדלקים במשק. המשרד נערך מבעוד מועד ולישראל יש דלקים ומלאים ולא צפוי מחסור.

בפגישה שהתקיימה אמש בין גורמי המקצוע במינהל הדלק והגז לחברות הדלק, הובהר לחברות כי על אף הפגיעה בבז"ן, אין צפי לקושי באספקת הדלקים לחברות.
במשרד מקיימים הערכות מצב שוטפות ודואגים להמשך הרציפות התפקודית של משק הדלקים בישראל, זאת על מנת למנוע פגיעה בשרשרת האספקה".

במכתב נכתב כך: "כפי שבוודאי ידוע לכם, לצערנו, ובשל מתקפת הטילים מאיראן, הודיעה קבוצת בתי הזיקוק בע"מ (בז"ן) כי חלק מקווי צנרת ההולכה שלה נפגעו, כך שמטבע הדברים אספקת הדלקים לא תוכל להיות בקצב שהייתה עד כה בימי שגרה.
במצב דברים זה, ועקב הנסיבות הללו שאינן בשליטתנו, אנו נאלצים להודיעכם כי אנו נצמצם או נפסיק, לפי העניין, את אספקת הדלקים ללקוחותינו שעליהם אתם נמנים".
