משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית הודיעו היום (שני) כי בתיאום עם פיקוד העורף, תחודש החל ממחר (שלישי, 17 ביוני 2025) פעילות הרכבת הקלה בירושלים במתכונת חירום. זאת במטרה לשמור על הרציפות התפקודית ולספק שירות חיוני לציבור הנוסעים.

בהודעת משרד התחבורה נכתב: "במסגרת מתכונת זו, הרכבת תפעל בין השעות 05:15 בבוקר ועד 19:30 בערב, בשירות מקוצר הכולל שני מקטעים:
-
מצפון: נווה יעקב לגבעת המבתר
-
מדרום: תחנה מרכזית להדסה עין כרם
שירות השאטלים החלופי, הפועל במקטעים שאינם פעילים, ימשיך לפעול ללא תשלום ולשרת את ציבור הנוסעים.
לפרטים נוספים ניתן להתעדכן באתר חברת כפיר, במוקד הטלפוני 2779* או במרכז השירות של משרד התחבורה בטלפון 4515*.
יודגש כי הפעלת הרכבת מותאמת להנחיות פיקוד העורף ותמונת המצב הביטחונית. במקרה של שינוי, תפורסם הודעה מעודכנת. משרד התחבורה מודה לציבור על ההבנה והסבלנות".
