accessibility-icon
share-icon
אזרחים במקלט, אילוסטרציה | צילום: פלאש 90
אזרחים במקלט, אילוסטרציה | צילום: פלאש 90

פיקוד העורף: יש לשהות ליד המרחבים המוגנים

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כ סיון ה'תשפה (16.06.25)

9

like

1

dislike

זמן קצר לאחר הירי המצומצם לעבר יישובי הצפון, התרעות נוספות של פיקוד העורף נשלחו למכשירים הסלולריים, לקראת שיגורים נוספים לעבר ישראל • במטח הקודם לא נגרם נזק לגוף או לרכוש • צה"ל: "לצמצם תנועות במרחב ולהימנע מהתקהלויות"


זמן קצר לאחר הירי המצומצם לעבר יישובי הצפון, התרעות נוספות של פיקוד העורף נשלחו למכשירים הסלולריים, לקראת שיגורים נוספים לעבר ישראל. מדובר צה"ל: "פיקוד העורף הנחה עתה את התושבים במספר מרחבים בשטח הארץ לשהות בסמיכות למרחבים המוגנים. יש לצמצם תנועות במרחב ולהימנע מהתקהלויות. בעת קבלת ההתרעה יש להיכנס למרחב המוגן ולשהות בו עד להודעה רשמית חדשה".

מספר בודד מאוד של טילים שוגר מוקדם יותר הערב מאיראן לעבר אזור הצפון. זהו המטח היחיד שאיראן הצליחה להוציא ב-15 השעות האחרונות, מאז המטח האחרון הלילה לעבר מרכז הארץ בעיקר. לא התקבלו קריאות על נפגעים, למעט כמה תושבים שנפגעו בדרכם למ"מדים.

במטח האחרון הלילה (שני) לעבר מרכז הארץ, נרצחו לפחות 8 בני אדם, מתוכם 4 הרוגים בפגיעה ישירה בפתח תקווה, בהם שניים ששהו בממ"ד. בנוסף, גבר נוסף כבן 75 נהרג מפגיעה שיירה בבני ברק ו-3 גופות נוספות חולצו מזירת פגיעה ישירה בחיפה. סך הנפגעים עומד על למעלה מ-200.

עקבו אחרינו גם ב-Google News