ד"ר אלי וינר, תושב המרכז בן 74, שביתו נפגע בפגיעה ישירה במטח הלילה (בין ראשון לשני) מאיראן, בעדות מצמררת לכתבנו עתי שלו: "היה הדף ענק. הרגשנו כמו ברכבת הרים שהבניין רעד, והבנו שזו פגיעה מאוד קרובה או ישירה".
"הממ"ד הציל לנו את החיים", הדגיש וינר, "אימא שלי, שיצאה מברגן בלזן ב-1945, הייתה במצב הרבה הרבה יותר קשה. אני מאחל לנו שאנחנו נחזיק מעמד, מחזק את צה״ל, את כל כוחות הביטחון. אני מחזק גם את הממשלה ואת ראש הממשלה, כי אנחנו נעבור את זה ביחד ובסוף ננצח".

וינר הסביר כיצד הצליח בגילו לעלות 19 קומות ולרדת עם מזוודה: "אני בכושר טוב, ועשיתי את זה. יש לי אישה עיראקית שתמיד עושה לי כל מיני משימות, אז אני רגיל. אני אופטימי, וכל עם ישראל שיחזיק מעמד, אנחנו נעבור את זה".
