אלפי תושבי טהרן תועדו נמלטים הלילה (בין ראשון לשני) מהעיר, על רקע התקיפות העצימות של כוחותינו – והחשש מפני מתקפות נוספות. בסרטונים שפורסמו ברשתות תועדו פקקי הענק בכבישי היציאה מהעיר. ברשתות לוקחים את התיעודים הללו ברצינות, ומכנים אותם: "סוף כוחו של המשטר".
אמש (ראשון) דובר צה"ל עדכן כי במסגרת התקיפות העצימות של כוחותינו באיראן, הותקפו אתרים רבים לייצור אמצעי לחימה של המשטר האיראני. בין היתר הותקפו אתר לייצור מערכות ניווט וטילים, אתר ייצור רכיבים למערכות הגנה אווירית, מערב פלנטרי שנועד לייצור מנועים של טילי קרקע-קרקע, אתר לייצור דלקים עבור טילים מסוגים שונים ואתר לייצור טילי קרקע-קרקע.
מוקדם יותר היום הצהיר הרמטכ"ל רא"ל אייל זמיר כי "כל מי שפוגע בנו משלם וישלם מחיר כבד בכל מקום ובכל זירה". לדבריו, מבצע "עם כלביא" הוא "מבצע היסטורי וחסר תקדים לפגיעה משמעותית באיום קיומי שאיראן בנתה במשך שנים, במטרה להשמיד אותנו".
עוד אמר כי "אנחנו ממשיכים לפעול בהתאם לתוכנית סדורה, יסודית, מקצועית ומתפתחת. ביממה האחרונה סיימנו לפרוץ ציר אווירי לטהראן, ביצענו קרב הבקעה אווירי. טייסי חיל האוויר טסים תוך כדי סיכון במרחק של מאות רבות של קילומטרים משטח מדינת ישראל ותוקפים מאות מטרות מגוונות בצורה מדויקת. לצד זאת, מאתרים ומשמידים משגרי טילים שיורים לעבר שטחנו".
