שני אזרחים ישראלים נעצרו הלילה (בין שבת לראשון) בחשד שביצעו בימים האחרונים משימות עבור האיראנים. הם נלקחו לחקירה בשב״כ ויאחב״ל להב 433 בחשד לביצוע עבירה ביטחונית בהכוונת גורמי המודיעין האיראני.
מקרה זה מצטרף ל-22 פרשיות שסיכלו שב״כ ומשטרת ישראל מתחילת המלחמה, המעידות על המאמצים החוזרים והנשנים של גורמי מודיעין איראנים, לגייס אזרחים ישראלים לטובת ביצוע משימות שנועדו לפגוע בביטחון מדינת ישראל ותושביה.

עם כלביא: סגירת החשבון של שירות הביטחון הכללי עם איראן
גורם בשב"כ: "בעיצומה של מערכה נגד איראן, הירי על ריכוזי אוכלוסיה ומקומות אסטרטגים בישראל, אנו רואים את הנזק והסכנה בשיתוף פעולה עם האויב האיראני, שמשתמש במידע שאותם ישראלים העבירו לטובת פגיעה בישראל.
"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל שבים ומזהירים את אזרחי ותושבי ישראל מפני קיום קשר עם גורמים זרים וביצוע משימות עבורם וביתר שאת בעת הנוכחית בה מצויה ישראל במלחמה למול איראן".
