accessibility-icon
share-icon
קרדיט: דוברות המשטרה

שני אזרחים ישראלים נעצרו בחשד לריגול עבור האיראנים

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

33

9

like

2

dislike

שני אזרחים ישראלים נעצרו בחשד ששיתפו פעולה עם גורמי מודיעין איראנים וביצעו עבורם משימות שפגעו בביטחון המדיה • בשב"כ מדגישים כי מדובר בחלק ממאמץ מתמשך של טהרן לגייס אזרחים ישראלים, גם בזמן שמדינת ישראל מצויה במלחמה ישירה מול איראן


שני אזרחים ישראלים נעצרו הלילה (בין שבת לראשון) בחשד שביצעו בימים האחרונים משימות עבור האיראנים. הם נלקחו לחקירה בשב״כ ויאחב״ל להב 433 בחשד לביצוע עבירה ביטחונית בהכוונת גורמי המודיעין האיראני.

מקרה זה מצטרף ל-22 פרשיות שסיכלו שב״כ ומשטרת ישראל מתחילת המלחמה, המעידות על המאמצים החוזרים והנשנים של גורמי מודיעין איראנים, לגייס אזרחים ישראלים לטובת ביצוע משימות שנועדו לפגוע בביטחון מדינת ישראל ותושביה.

עם כלביא: סגירת החשבון של שירות הביטחון הכללי עם איראן

עם כלביא: סגירת החשבון של שירות הביטחון הכללי עם איראן

13
13.06.25|הלל ביטון רוזן

גורם בשב"כ: "בעיצומה של מערכה נגד איראן, הירי על ריכוזי אוכלוסיה ומקומות אסטרטגים בישראל, אנו רואים את הנזק והסכנה בשיתוף פעולה עם האויב האיראני, שמשתמש במידע שאותם ישראלים העבירו לטובת פגיעה בישראל.

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל שבים ומזהירים את אזרחי ותושבי ישראל מפני קיום קשר עם גורמים זרים וביצוע משימות עבורם וביתר שאת בעת הנוכחית בה מצויה ישראל במלחמה למול איראן".

עקבו אחרינו גם ב-Google News