בסוכנות הידיעות רויטרס מדווחים היום (ראשון) כי 14 מדעני גרעין חוסלו עד כה בתקיפות שביצעה ישראל באיראן – חלקם במכוניות תופת שהתפוצצו במספר מוקדים בטהרן.

כן יאבדו כל אויביך ה': אלו 9 מדעני הגרעין שחוסלו באיראן
5
14.06.25|נעמי רחליס
במהלך סוף השבוע חוסלו תשעה מדענים בכירים בתוכנית הגרעין האיראנית בגל הראשון של מבצע "עם כלביא", בעקבות מודיעין מדויק של אגף המודיעין.
סוכנויות הידיעות בטהרן אישרו כי בין ההרוגים נמנים בכירים מהדרג הגבוה ביותר של הצבא, משמרות המהפכה ותוכנית הגרעין – חלקם מהדמויות המרכזיות והוותיקות במשטר. אלו דמויות מפתח עם ניסיון של עשרות שנים, וחיסולם מהווה מכה אסטרטגית משמעותית ליכולת הגרעין של איראן.
