accessibility-icon
share-icon
תקיפה ישראלית בטהרן במהלך מבצע "עם כלביא" | צילום: רשתות ערביות
תקיפה ישראלית בטהרן במהלך מבצע "עם כלביא" | צילום: רשתות ערביות

התקיפות בטהרן: מחוסלים רבים ומבני פיקוד ושליטה הושמדו

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

8

15

like

0

dislike

גל התקיפות הראשון בלב טהרן הסתיים בהצלחה כבירה • כוחותינו השאירו מאחוריהם רשימת מחוסלים גבוהה ומבני פיקוד ושליטה מושמדים לחלוטין • בכיר במערכת הביטחון שוחח עם חדשות 14 ואמר: "הגרעין הוא לא הדבר היחיד שלא יהיה באיראן כשנסיים"


כוחותינו סיימו היום (ראשון) גל תקיפה ראשון בטהרן. על הפרק מבני פיקוד ושליטה ובהם מחוסלים רבים. בנוסף גם מפקדות של כח קודס, טילי קרקע-קרקע, משגרים ומכ"מים. הצפי הוא שיהיו בקרוב עוד גלי תקיפה באיראן.

בכיר במערכת הביטחון שוחח עם חדשות 14 ואמר: "הגרעין הוא לא הדבר היחיד שלא יהיה באיראן כשנסיים". בין המטרות שהותקפו בניין המשטרה בטהרן, כאשר נזק רב נגרם למקום, זאת על פי כתבנו דרור בלאזדה.

maximize-image
תקיפות באיראן | צילום: רשתות ערביות

מדובר בתקיפה היסטורית שכן, ישראל מצליחה לתקוף בלב בירת איראן כאשר שמי המדינה פתוחים לפניה, דבר שמאפשר לה להגיע לשלל המטרות והתשתיות שמהווים איום על ישראל. בנוסף לכך, שיגורי הטילים לעבר מרכזי האוכלוסייה שגבו אבדות רבות, הן אלו שהשפיעו על ישראל להסיר את הכפפות ולתקוף את היעדים הללו.

בתקיפות הקודמות, ישראל הצליחה לגבות מחירים גבוהים מאיראן. ביניהם: 10 מדעני גרעין בכירים. לפי ארגון זכויות האדם HRANA, עד כה נהרגו 215 איראנים ונפצעו קרוב ל-700 נוספים. לפי הארגון, לפחות 50 בני אדם כבר "אושרו" כאנשי צבא איראן.

עקבו אחרינו גם ב-Google News