accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

לפני 13 שנה: הבריטי שחזה מה יקרה כשישראל תתקוף באיראן | צפו

רבקה שורק

רבקה שורק

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

18

33

like

2

dislike

דאגלס מארי שלוחם ללא חת למען ישראל בזירה התקשורתית, תיאר בעיני רוחו לפני כ-13 שנה כיצד העולם יגיב לתקיפת ישראל באיראן: "כולם - יגנו את ישראל, אך כשיחזרו הביתה הם יגידו בשקט, "תודה לאל עליה'"


העיתונאי והפובלציסט הבריטי דאגלס מארי טען לפני כ-13 שנה כי ברגע שישראל תידרש לתקוף את איראן, העולם יגנה אותה, אך בסתר ליבו יודה לה, והדגיש: "כי אף אחד אחר לא היה עושה זאת".

לדבריו, "יש לכם בחירה בין מלחמה לבין איראן גרעינית, יש לכם בחירה בין מלחמה להשפלה – אם תבחרו בהשפלה תקבלו מלחמה. יש לכם בחירה בין מלחמה עם איראן גרעינית או מלחמה בשלב כלשהו עם איראן לא גרעינית שתמנע ממנה להפוך לגרעינית".

בתוך כך, דאגלס שידוע כתומך נלהב של ישראל תיאר בריאיון לחדשות 14 כי "תמיד אמרתי מאז תחילת הסכסוך שאני רוצה שזו תהיה מלחמת עזה האחרונה ומלחמת לבנון האחרונה, אני לא רואה שום אפשרות מלבד ניצחון מוחלט, אני לא רוצה לראות חיסול של 90% מחיזבאללה, אני רוצה לראות חיסול של 100% מהארגון".

"אני לא בטוח שאני מאמין בהפסקת האש, אני לא חושב שחיזבאללה יוכל לרסן את עצמו" הוסיף דאגלס, "אני חושב על כל חבריי בצפון ישראל, שבילו את השנה האחרונה ומעבר לה מחוץ לבתי הספר והבתים שלהם ואני לא יודע אם הם מרגישים בטוחים לחזור לשם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News