העיתונאי והפובלציסט הבריטי דאגלס מארי טען לפני כ-13 שנה כי ברגע שישראל תידרש לתקוף את איראן, העולם יגנה אותה, אך בסתר ליבו יודה לה, והדגיש: "כי אף אחד אחר לא היה עושה זאת".
לדבריו, "יש לכם בחירה בין מלחמה לבין איראן גרעינית, יש לכם בחירה בין מלחמה להשפלה – אם תבחרו בהשפלה תקבלו מלחמה. יש לכם בחירה בין מלחמה עם איראן גרעינית או מלחמה בשלב כלשהו עם איראן לא גרעינית שתמנע ממנה להפוך לגרעינית".
דאגלס מארי לפני כ 13 שנה:
״כשישראל תידחף למצב קיצוני ואיראן תעמוד לייצר פצצה ראשונה, ישראל תתקוף.
כולם – יגנו את ישראל. הם יחזרו הביתה ויגידו בשקט, "תודה לאל על ישראל".
הסעודים, הבחריינים, המצרים, הלובים, הלבנונים – כולם יגידו, "ברוך השם שהם עשו זאת״, כי אף אחד אחר לא היה… pic.twitter.com/JW2jHGJhkP
— ינון מגל (@YinonMagal) June 15, 2025
בתוך כך, דאגלס שידוע כתומך נלהב של ישראל תיאר בריאיון לחדשות 14 כי "תמיד אמרתי מאז תחילת הסכסוך שאני רוצה שזו תהיה מלחמת עזה האחרונה ומלחמת לבנון האחרונה, אני לא רואה שום אפשרות מלבד ניצחון מוחלט, אני לא רוצה לראות חיסול של 90% מחיזבאללה, אני רוצה לראות חיסול של 100% מהארגון".
"אני לא בטוח שאני מאמין בהפסקת האש, אני לא חושב שחיזבאללה יוכל לרסן את עצמו" הוסיף דאגלס, "אני חושב על כל חבריי בצפון ישראל, שבילו את השנה האחרונה ומעבר לה מחוץ לבתי הספר והבתים שלהם ואני לא יודע אם הם מרגישים בטוחים לחזור לשם".
