"מה האסטרטגיה?", אוהבים לשאול בערוצי התבהלה עם פתיחת מבצע עם כלביא, כדי להשיב לשאלה זו יש ראשית להגדיר את המטרה. המטרה היא להחזיר אחורה בכמה שנים את תכנית הגרעין האיראנית. האסטרטגיה לעומת זאת מתייחסת לדרכי הפעולה העקרוניות להשגת התוצאה הזו.
נדמה לי שדי ברור שהאסטרטגיה להשגת המטרה היא הפצצת המתקנים הגרעיניים, חיסולי מדעני גרעין, ומשיכת ארצות הברית להצטרף למלחמה לאחר שישראל ניקתה את שמי איראן מאיומים, כדי שזו תשתמש בפצצות חודרות בונקרים כדי להשמיד את המתקנים בפרדו ומתקנים נוספים.
ובכך לייצר סטטוס קוו חדש שיבהיר לאיראנים שמה שהיה הוא לא מה שיהיה, בין בהסכם ובין בכוח. זו האסטרטגיה להשגת המטרה. ובהתאם פועלים. וכשהיא תושג, זו תהיה נקודת היציאה. מייצרים סטטוס קוו חדש שהוא טוב בהרבה לישראל.
ארצות הברית הודיעה לכל אזרחיה לעזוב באופן מידי את איראן. איראן מאיימת לסגור את מיצרי הורמוז, מה שיקים עליה את כל העולם. ברור לאן זה הולך. לאיראן לא נותרו הרבה קלפים ביד. ישראל תשיג את מטרותיה, ואז תתפנה לסגור את הסיפור בעזה בתוך כמה חודשים, להערכתי עד לאוקטובר.
