accessibility-icon
share-icon
נוצר ב-AI

עם כלביא יצחק: הבדיחות הכי חמות ברשת כמו שתראו רק בישראל

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

7

33

like

2

dislike

מבצע "עם כלביא" הפך לא רק לאירוע ביטחוני - אלא גם למופע סאטירי ברשתות, שם הישראלים הפכו את האזעקות, התקיפות והכאוס לבדיחות שחורות • בין חיסולים שנשמעים כמו תסריט של נטפליקס לבדיחות על תזמון רינגטונים, נדמה שההומור הוא קו ההגנה הראשון של הישראלים מול מציאות מטורפת


מבצע "עם כלביא" לא רק טלטל את המזרח התיכון – אלא גם את הרשת, שגייסה את מיטב חוש ההומור הישראלי כדי להתמודד עם המציאות ההזויה. מטילים שנופלים בדיוק כשאתה במקלחת, דרך חיסולים שמזכירים סצנות מנטפליקס ועד עקיצות לפיקוד העורף – נדמה שכשיש מתח באוויר, הווייב בטוויטר רק עולה.

maximize-image
images-count2+
בדיחה שרצה ברשת | צילום: לפי סעיף 27 א'

"עכשיו כשהמזרח התיכון בוער סוף סוף אפשר לבנות את בית המקדש בלי להבעיר את המזרח התיכון", כתב צייצן בשם עמיחי שילה בטוויטר בליל התקיפות הראשון ובהמשך הוסיף: "אחרי המלחמה הזו סוף סוף יבוא השלום ונוכל לסגור את חיל האוויר ולהקים חיל טילים".

maximize-image
images-count2+
בדיחה שרצה ברשת | צילום: לפי סעיף 27 א'

אחרי לילות של אזעקות נרשם גם: "עם כלביא יקום. סבבה, אבל לא כל שעתיים", "אני מבקשת מהבחור של פיקוד העורף להפסיק לבדוק עלינו רינגטונים", "לא יאומן שאנחנו בחרנו את השעה, מה רע לתקוף באיראן ב-11 בבוקר?", "כבר שעתיים אומרים שהכטב"מים יגיעו בתוך שעה. לדעתי מגיעה לנו לחם שום" ו-"רק במדינת ישראל יש אווירה שהמלחמה עומדת לפרוץ בזמן מלחמה".

maximize-image
images-count2+
בדיחה שרצה ברשת | צילום: לפי סעיף 27 א'

"מי זה כל האנשים האלה שחיסלנו באיראן? הם לא בשיר של נס וסטילה", כתבה דנה גת ברשת ה-X. גולש בשם עומר בבאי כתב: "למה חיסלנו להם את הרמטכ״ל? עכשיו הם ימנו אחד יותר התקפי שלא יפריע להם לנצח ולא יהיה כפוף ליועמ"שית". הוא התייחס גם לביקורו של חאבייר מיליי: "ברוך הבא נשיא ארגנטינה תכיר את ישראל: בשבוע אחד יש לנו שבוע הספר, משחק כדורסל, שבוע הגאווה, משט לעזה, איום קיומי מאיראן וכמעט הפלת ממשלה. תהנה!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News