מבצע "עם כלביא" לא רק טלטל את המזרח התיכון – אלא גם את הרשת, שגייסה את מיטב חוש ההומור הישראלי כדי להתמודד עם המציאות ההזויה. מטילים שנופלים בדיוק כשאתה במקלחת, דרך חיסולים שמזכירים סצנות מנטפליקס ועד עקיצות לפיקוד העורף – נדמה שכשיש מתח באוויר, הווייב בטוויטר רק עולה.

"עכשיו כשהמזרח התיכון בוער סוף סוף אפשר לבנות את בית המקדש בלי להבעיר את המזרח התיכון", כתב צייצן בשם עמיחי שילה בטוויטר בליל התקיפות הראשון ובהמשך הוסיף: "אחרי המלחמה הזו סוף סוף יבוא השלום ונוכל לסגור את חיל האוויר ולהקים חיל טילים".

אחרי לילות של אזעקות נרשם גם: "עם כלביא יקום. סבבה, אבל לא כל שעתיים", "אני מבקשת מהבחור של פיקוד העורף להפסיק לבדוק עלינו רינגטונים", "לא יאומן שאנחנו בחרנו את השעה, מה רע לתקוף באיראן ב-11 בבוקר?", "כבר שעתיים אומרים שהכטב"מים יגיעו בתוך שעה. לדעתי מגיעה לנו לחם שום" ו-"רק במדינת ישראל יש אווירה שהמלחמה עומדת לפרוץ בזמן מלחמה".

"מי זה כל האנשים האלה שחיסלנו באיראן? הם לא בשיר של נס וסטילה", כתבה דנה גת ברשת ה-X. גולש בשם עומר בבאי כתב: "למה חיסלנו להם את הרמטכ״ל? עכשיו הם ימנו אחד יותר התקפי שלא יפריע להם לנצח ולא יהיה כפוף ליועמ"שית". הוא התייחס גם לביקורו של חאבייר מיליי: "ברוך הבא נשיא ארגנטינה תכיר את ישראל: בשבוע אחד יש לנו שבוע הספר, משחק כדורסל, שבוע הגאווה, משט לעזה, איום קיומי מאיראן וכמעט הפלת ממשלה. תהנה!".
