accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

"לא ישברו אותם": התיעוד המצמרר מישראל שהסעיר את הרשת | צפו

רבקה שורק

רבקה שורק

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

9

31

like

2

dislike

משפיען הרשת האמירתי פרסם תיעוד שמזקק תוך דקה את מהות עם ישראל: "לא משנה כמה תנסו, ולא משנה עד כמה תהפכו לאכזריים - לעולם לא תצליחו לשבור את האומה הזו", כתב • לצד הגולשים שהביעו השתאות מעוצמת העם, רבים ניצלו את ההזדמנות להשתלח


מומחה למזרח התיכון ומשפיען הרשת האמירתי אמג'ד טהא פרסם היום (ראשון) בחשבון ה-X שלו תיעוד שצולם בחניון תת קרקעי בזמן האזעקה בישראל, בו אזרחים רבים חילונים ודתיים כאחד שרים ורוקדים לצלילי השיר: "יהיה לי עוד יותר טוב".

טהא שיגר מסר לאויביי ישראל: "לא משנה כמה תנסו, ולא משנה עד כמה תהפכו לאכזריים – לעולם לא תצליחו לשבור את האומה הזו בישראל. זו אומה ששרה ורוקדת גם כשנופלות רקטות, כשבתים עולים באש וכשאהובים נהרגים. זו אומה שאיננה מתה, ולעולם לא תובס. זו אומה שאלוהים בליבה ואומץ בנשמתה. אלוהים יברך כל אחד ואחת מהם".

לצד האנשים הרבים שחיזקו את דבריו, ואף הכריזו "כשאנשים אוסרים מוזיקה וריקודים הם הרעים. תנו לנשים להיות חופשיות, תנו לאנושות להיות חופשית. תחת שלטון אסלאמי לעולם לא תוכלו להיות חופשיים".

עם זאת, גולשים אנטי-ישראלים ניצלו את המעמד כדי להשתלח במשפיען האמיץ: "אני מרחם על מי שהביא אותך", בוגד", "אתה נשמה אבודה" ו"תתבייש. למה אתה משתמש בשם מוסלמי כשאתה ציוני?".

עקבו אחרינו גם ב-Google News