מומחה למזרח התיכון ומשפיען הרשת האמירתי אמג'ד טהא פרסם היום (ראשון) בחשבון ה-X שלו תיעוד שצולם בחניון תת קרקעי בזמן האזעקה בישראל, בו אזרחים רבים חילונים ודתיים כאחד שרים ורוקדים לצלילי השיר: "יהיה לי עוד יותר טוב".
טהא שיגר מסר לאויביי ישראל: "לא משנה כמה תנסו, ולא משנה עד כמה תהפכו לאכזריים – לעולם לא תצליחו לשבור את האומה הזו בישראל. זו אומה ששרה ורוקדת גם כשנופלות רקטות, כשבתים עולים באש וכשאהובים נהרגים. זו אומה שאיננה מתה, ולעולם לא תובס. זו אומה שאלוהים בליבה ואומץ בנשמתה. אלוהים יברך כל אחד ואחת מהם".
A message to the Islamists in Iran: No matter how hard you try or how brutal you become, you will never break this nation in Israel. A nation that sings and dances even as rockets fall, homes burn, and loved ones are lost. This is a nation that will not die and one you will never… pic.twitter.com/ranpOyh648
— Amjad Taha أمجد طه (@amjadt25) June 14, 2025
לצד האנשים הרבים שחיזקו את דבריו, ואף הכריזו "כשאנשים אוסרים מוזיקה וריקודים הם הרעים. תנו לנשים להיות חופשיות, תנו לאנושות להיות חופשית. תחת שלטון אסלאמי לעולם לא תוכלו להיות חופשיים".
עם זאת, גולשים אנטי-ישראלים ניצלו את המעמד כדי להשתלח במשפיען האמיץ: "אני מרחם על מי שהביא אותך", בוגד", "אתה נשמה אבודה" ו"תתבייש. למה אתה משתמש בשם מוסלמי כשאתה ציוני?".
