לאחר כשמונה שעות מנפילת הטיל הבליסטי האיראני בבת ים, נעדר נוסף אותר היום (ראשון) בבית החולים. כרגע ממשיכים החיפושים אחרי שני הנעדרים הנוספים.
כזכור, מוקדם יותר אותרו ארבעה ממנותקי קשר בבית החולים, וזאת לאחר מטח טילים בליסטיים לעבר ישראל ששוגר בשעות הלילה והיה חריג בהיקפו: שתי זירות ברחובות ובבת ים ספגו פגיעות ישירות, כאשר בזירה הראשונה מעורב אתר אסטרטגי ובזירה השנייה – בניין של אזרחים חפים מפשע.

לפי הפרטים שידועים עד כה, ישנם לפחות 275 נפגעים, כאשר ברור כי המספר בפועל גבוה יותר, לצד 6 נרצחים – בהם ילד בן 10, ילדה בת 8, שתי נשים בנות 60 ו-55 ונער בן 18. תת-ניצב דניאל חדד עדכן כשש שעות לאחר הנפילה: "ישנם שבעה נעדרים בזירה". כאמור, חמישה מתוכם אותרו בבית החולים.
