accessibility-icon
share-icon
מתוך עכשיו 14

השר אלי כהן: "על כל בניין שייפול בישראל - הם ישלמו במאה"

רבקה שורק

רבקה שורק

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

17

14

like

0

dislike

חבר הקבינט הבטיח: "כל בניין שיפול במדינת ישראל, 100 בניינים יפלו בטהרן ובאיראן. אנחנו נחושים להשלים את המלחמה הזאת עד שנשיג את כל ההישגים" • השר מסר לאזרחים: "בוודאות היינו נמנעים מפגיעה בנפש אם היו מקיימים את הנחיות פיקוד העורף"


חבר הקבינט השר לאנרגיה והתשתיות אלי כהן הכריז היום (ראשון) בזירת הנפילה בבת ים: "על כל בניין שיפול במדינת ישראל, 100 בניינים יפלו בטהרן ובאיראן. אנחנו נחושים להשלים את המלחמה הזאת עד שנשיג את כל ההישגים".

לדבריו, "המראה שאנחנו רואים כאן זו בדיוק למה יצאנו למלחמה הזאת – איראן רצתה להתחמש באלפי טילים בליסטים לצד נשק גרעיני, ואת זה לא יכולנו להרשות לעצמנו".

maximize-image
הזירה בבת ים | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בנוסף, כהן בחר להעביר מסר לאזרחים: "תשמעו להנחיות פיקוד העורף. תיכנסו לממ"דים, למקלטים, בוודאות היינו נמנעים מפגיעה בנפש אם היו מקיימים את אותן ההנחיות. עם ישראל חזק. העורף חזק – ואנחנו ננצח".

עוד הוסיף כהן: "זאת הזדמנות לומר יישר כוח לכל החיילים שלנו לאנשי המוסד, ללוחמים של פיקוד העורף שבכל זירה שיש בעיה הם מגיעים ונרתמים מהם. יישר כוח לעובדי חברת חשמל שמגיעים מיידית ומסייעים".

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מסר מהזירה: ״מבקש מכולם לגלות קור רוח, דבר לא ירתיע אותנו. לא ביקשנו את המלחמה הזו, אני כאן לעודד את רוחו של עם ישראל, אני בטוח שהיום שאחרי יהיה הרבה יותר טוב ונכון״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News