לוחמי משמר הגבול חילצו הלילה (ראשון) קשישים מזירת הנפילה הקשה בעיר בת ים. בסרטון שפורסם, נראים הכוחות מובילים את הקשישים בזהירות מההריסות, לאחר שפגיעת טיל גרמה לנזק רב במקום.
בעקבות פגיעת הטיל נגרם הרס נרחב למבנים רבים בעיר. כוחות פיקוד העורף ממשיכים לפעול בשטח ולבצע סריקות אחר לכודים, תוך פינוי תושבים וריכוז רשימות של מנותקי קשר. לפי הערכות, הטיפול בזירה צפוי להימשך לפחות יממה נוספת.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מסר לכתבנו עתי שלו כי "הנזק ההיקפי באזור הגיע למאות מטרים מסביב". לדבריו, העירייה פתחה מרכז משפחות, המעניק מענה הן לאנשים שמבקשים מידע על קרוביהם, והן לאזרחים הזקוקים למקום לינה חלופי.
