accessibility-icon
share-icon
התקיפה באיראן | צילום: רשתות ערביות
התקיפה באיראן | צילום: רשתות ערביות

"ישראל נוקמת את דמנו": באיראן מהללים את המתקפה הישראלית

רבקה שורק

רבקה שורק

יט סיון ה'תשפה (15.06.25)

7

40

like

3

dislike

קולות מהשטח: אזרחים איראנים מודים לישראל על התקיפה כנגד המשטר - ומבקשים: חסלו את חמינאי • "אני רוצה שאנשים יצאו לרחובות, יתאחדו ויפילו את הממשלה צמאת הדם הזאת", קרא אחד האזרחים


אזרחים רבים באיראן נשאו את עיניהם לעבר ישראל בימים האחרונים בעקבות המתקפה בשטחי הרפובליקה האסלאמית, והודו לה על כך שהיא נלחמת את מלחמתם. "איראן אינטרנשונל" ערוץ האופוזיציה המתנגד למשטר, הביא את הקולות מתוך השטח המבעבע.

"אני רוצה להודות לישראל ולדוד נתניהו על מה שעשו אתמול בלילה, ולומר לאיראן: אתם כלום. אתם אומרים שאתם מעצמה אזורית, אבל שלושה מפקדים בכירים שלכם נהרגו בפעולה אחד", מסר אזרח שהופתע מעוצמת הפגיעה בשלטון.

אחר הוסיף כי "איש לא רוצה מלחמה, אבל אני בטוח שכאשר מדובר ברפובליקה האסלאמית הרוצחת והטרוריסטית, כל 80 או 90 מיליון האנשים באיראן תומכים במתקפה הזאת".

אזרח נוסף אף קרא לעם לנצל את המומנטום המשמעותי כדי להפיל את המשטר: "אני רוצה שאנשים יצאו לרחובות, יתאחדו ויפילו את הממשלה צמאת הדם הזאת. אני מודה לישראל, אבל מבקש שלא לשכוח לפגוע בחמינאי".

איראני אחר תיאר את עוצמת ההתרגשות: "לא רעם העיר אותי בלילה – אלא קול הפצצות הישראליות. זו הייתה בשורה משמחת, סימן לחירות שמתקרבת לכל אזרחי איראן. כל הכבוד לישראל – נקמתם את דמם של כל הצעירים שחיפשו חופש ונרמסו, נאנסו ונרצחו ברחובות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News