אזרחים רבים באיראן נשאו את עיניהם לעבר ישראל בימים האחרונים בעקבות המתקפה בשטחי הרפובליקה האסלאמית, והודו לה על כך שהיא נלחמת את מלחמתם. "איראן אינטרנשונל" ערוץ האופוזיציה המתנגד למשטר, הביא את הקולות מתוך השטח המבעבע.
"אני רוצה להודות לישראל ולדוד נתניהו על מה שעשו אתמול בלילה, ולומר לאיראן: אתם כלום. אתם אומרים שאתם מעצמה אזורית, אבל שלושה מפקדים בכירים שלכם נהרגו בפעולה אחד", מסר אזרח שהופתע מעוצמת הפגיעה בשלטון.
A video published by Iran's state TV purportedly shows the Israeli airstrikes against Natanz nuclear facilities. pic.twitter.com/M1QsE2uTsB
— Iran International English (@IranIntl_En) June 13, 2025
אחר הוסיף כי "איש לא רוצה מלחמה, אבל אני בטוח שכאשר מדובר ברפובליקה האסלאמית הרוצחת והטרוריסטית, כל 80 או 90 מיליון האנשים באיראן תומכים במתקפה הזאת".
אזרח נוסף אף קרא לעם לנצל את המומנטום המשמעותי כדי להפיל את המשטר: "אני רוצה שאנשים יצאו לרחובות, יתאחדו ויפילו את הממשלה צמאת הדם הזאת. אני מודה לישראל, אבל מבקש שלא לשכוח לפגוע בחמינאי".
A video shared by Iranian state media purportedly shows the place where IRGC chief commander Hossein Salami and several others were killed when Israeli airstrikes hit the IRGC headquarters in Tehran. pic.twitter.com/9nHyeNEvei
— Iran International English (@IranIntl_En) June 13, 2025
איראני אחר תיאר את עוצמת ההתרגשות: "לא רעם העיר אותי בלילה – אלא קול הפצצות הישראליות. זו הייתה בשורה משמחת, סימן לחירות שמתקרבת לכל אזרחי איראן. כל הכבוד לישראל – נקמתם את דמם של כל הצעירים שחיפשו חופש ונרמסו, נאנסו ונרצחו ברחובות".
