מאז פתיחת מבצע "עם כלביא" נראה כי איראן הפכה לזירת מלחמה ישירה. דובר צה"ל בפרסית, רס"ר במיל' כמאל פנחסי, הוציא הבוקר (ראשון) הודעת אזהרה דחופה לתושבי המדינה – ובה קרא להם לעזוב את המקומות שצה"ל הולך לתקוף בזמן הקרוב.
"הודעה מיידית לכלל האוכלוסייה האיראנית: כל האנשים הנמצאים במתקני ייצור הנשק במדינה או בקרבתם ונמצאים באזורים אלה צריכים לעזוב מיד אזורים אלה ולדווח לרשויות הרלוונטיות", נכתב בפוסט בחשבון ה-X, "אנו קוראים לכל אלו הנמצאים כעת או בעתיד הקרוב בכל מתקני הנשק באיראן ולגופים התומכים בהם
למען ביטחונכם האישי".
🔴اخطار فوری به تمامی شهروندان ایران: تمامی افرادی که هماکنون یا در آینده نزدیک در داخل یا حوالی کارخانجات تولید تسلیحات نظامی و نهادهای پشتیبانی آن حضور دارند، فوراً این مناطق را ترک کنند و تا اطلاع ثانوی بازنگردند.
—-#عاجل انذار عاجل إلى سكان ايران
⭕️نحث كل المتواجدين في هذه… pic.twitter.com/qtTtWCKzpl— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) June 15, 2025
"אנו דורשים שתפנו מיד את המתקנים הללו ולא תשובו אליהם עד להודעה חדשה.
שהייה בקרבת מתקנים אלה מסכנת את חייכם", הודגש.
