בעקבות ההכרזה על אירוע רב נפגעים בזירת הנפילה בבת ים, כמו גם הנפילה ברחובות, בית החולים וולפסון הוציא הודעה לתקשורת, שבה קרא מהציבור שלא להגיע לבית החולים אלא אם מדובר במקרים דחופים.
לפי בית החולים, גם בשעה זו מספר הפצועים שמפונים למרכז ממשיך לעלות, כאשר עד כה פונו סך הכל 60 פצועים, בהם 3 באורח קשה, 7 באורח בינוני ו-50 נוספים באורח קל. "ביה"ח פועל במתכונת חירום. במקרים שאינם דחופים ושלא תואמו עם צוותי המרפאות והמכונים שלנו, הציבור מתבקש שלא להגיע" נמסר.

בית החולים איכילוב, שהוא המרכז הרפואי השני שקלט פצועים מזירות הנפילה, עדכן על הגעתם של 25 פצועים – רובם כתוצאה מפגיעות רסיסים, חבלות ושאיפות עשן. בבית החולים הדגישו כי בין הפצועים ישנו גם תינוק. "מרבית הפצועים במצב קל ושלושה במצב בינוני, אשר מטופלים כעת בחדר הטראומה".
בזירת הנפילה המשמעותית יותר – בת ים – שבה נפגע קשות בניין בן 10 קומות, נרצחו שלושה בני אדם, בהם ילד כבן 10, אישה בת 60 ואישה נוספת. גם בשעות אלו נמשכות הפעולות לאיתור לכודים וחילוצם, כאשר לפי הערכות של גורמי החילוץ צפויות עוד שעות ארוכות של עבודה.
