ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי הקבינט נמצאים בחמ"ל המיוחד ועוקבים מקרוב על התקיפה באיראן. בארה"ב דיווחו כי הנשיא טראמפ ידע מראש על התקיפה – ומכנס כעת ישיבה מיוחדת.
פרשננו הצבאי נועם אמיר דיווח כי "ישראל פתחה הערב במבצע "עם כלביא" להסרת האיום הגרעיני. מותקפים כעת מתקני גרעין, מחסני טילים ומפקדים איראנים. הסיבה למבצע: איראן פרצה את תוכנית הגרעין ונערכת לייצר מספר פצצות בתוך כמה ימים.
"לישראל יש מספר גדול של טילים בליסטיים והם החליטו לייצר מספר טילים שיסכנו את קיומה של מדינת ישראל וחיל האוויר בדרך לתקוף את היכולת הזו. נוכח החמרת האיום ישראל החליטה לתקוף כעת את האיום הממשי מאיראן במטרה לפגוע. בישראל מגדירים את הנקודה הזו כנקודת אל חזור".
