שוטרי מחוז חוף מתחנת חיפה עצרו הערב (חמישי) 3 מפירי סדר שהניפו שלטים וקראו קריאות בגנות ישראל ופעולותיה במלחמה בעזה, במהלך הפגנה בלתי חוקית ברחוב בן גוריון בעיר.
שלושת המפגינים שנעצרו לא נשמעו לקריאות השוטרים, הניפו שלטים וקראו קריאות נגד פעולות ישראל במלחמה בעזה, תוך שהם מתעלמים מהנחיות המשטרה במקום.

לפני כשבועיים, מספר מפגינים חסמו את נתיבי איילון בת"א בדרישה לשחרור החטופים ולהפסקת המלחמה בעזה. המפגינים כתבו על הכביש: ״חטופים הביתה והממשלה הביתה״.
בנוסף צבעו המפגינים את גשר יהודית באדום, והאשימו את הממשלה שמסכלת לטענתם עסקאות חטופים עם חמאס, את על אף שישראל הסכימה לעסקה, וארגון הטרור ממשיך להתבצר בעמדתו ומסרב להתפרק מנשקו.
