בישראל מציינים היום (רביעי) 600 ימים למלחמת 'חרבות ברזל'. מספר קטן של מפגנים הגיעו למחות נגד הממשלה, חסמו את איילון דרום וקראו לשחרור החטופים בתמורה להפסקת המלחמה.
המפגינים כתבו על הכביש ״חטופים הביתה והממשלה הביתה״, בנוסף צבעו המפגינים את גשר יהודית באדום, לטענתם הממשלה היא זו שמסכלת עסקאות חטופים עם חמאס, זאת על אף שישראל הסכימה לעסקה תחת מתווה וויטקוף, וארגון הטרור ממשיך להתבצר בעמדתו ומסרב להתפרק מנשקו.
מהמפגינם נמסר: "ממשלת ישראל מעולם לא הניחה יוזמה לשחרור כל החטופים, נתניהו מעדיף להחזיר אותם בפעימות ולייצר רשימות סלקטיביות – מי לחיים ומי למוות, מאשר להחזיר את כולם. אחרי כל כך הרבה זמן, צריך להעיף את הממשלה הביתה כדי להחזיר את החטופים והחטופות הביתה".
