accessibility-icon
share-icon
צילום: סנואו - snow

600 יום למלחמה: מפגינים חסמו את איילון

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

א סיון ה'תשפה (28.05.25)

17

0

like

3

dislike

600 ימים למלחמה: מספר מפגינים חסמו את איילון בדרישה לשחרור החטופים ולהפסקת הלחימה • הם האשימו את הממשלה בסיכול העסקאות עם חמאס וקראו: "הממשלה הביתה - החטופים הביתה"


בישראל מציינים היום (רביעי) 600 ימים למלחמת 'חרבות ברזל'. מספר קטן של מפגנים הגיעו למחות נגד הממשלה, חסמו את איילון דרום וקראו לשחרור החטופים בתמורה להפסקת המלחמה.

המפגינים כתבו על הכביש ״חטופים הביתה והממשלה הביתה״, בנוסף צבעו המפגינים את גשר יהודית באדום, לטענתם הממשלה היא זו שמסכלת עסקאות חטופים עם חמאס, זאת על אף שישראל הסכימה לעסקה תחת מתווה וויטקוף, וארגון הטרור ממשיך להתבצר בעמדתו ומסרב להתפרק מנשקו.

הפגנות באילון | צילום: סנואו - snow

מהמפגינם נמסר: "ממשלת ישראל מעולם לא הניחה יוזמה לשחרור כל החטופים, נתניהו מעדיף להחזיר אותם בפעימות ולייצר רשימות סלקטיביות – מי לחיים ומי למוות, מאשר להחזיר את כולם. אחרי כל כך הרבה זמן, צריך להעיף את הממשלה הביתה כדי להחזיר את החטופים והחטופות הביתה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News