ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (חמישי) באירוע החתימה על מזכר הבנות עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, ובירך אותו בשם השרים והעם בישראל: "אנחנו מרגישים את הלב שלכם, את החיבור שלכם לעם שלנו, לאדמה שלנו, למדינה שלנו ולעיר הנצח שחוברה לה יחדיו – ירושלים".
"קיים הבדל תהומי בין להכיר את העקרונות ובין לקדם את הרפורמות", הסביר רה"מ בנאומו, "הרפורמות קשות משום שתמיד יש אינטרסים. הם מסבירים שאפשר לעשות כך אך לא כך, ואם תעשה כך, אני אעשה כך. מנהיגים פוליטיים תמיד משלמים מחיר כבד כאשר מקדמים רפורמות נדרשות, ובגלל זה הן נדחות ובמקומות רבים בעולם לא עושים אותן".

נתניהו פנה למיליי: "אך אתה, ידידי, מקדם אותן בסערה, בתשוקה, במחויבות, ובאומץ רב בארגנטינה, ואתה מהווה דוגמה לעולם כולו. גם אנחנו עשינו דברים בישראל ולכן ישראל השתנתה. אתה משנה את ארגנטינה, ואני מאמין שאתה עושה את זה בקצב מהיר אפילו יותר. אני חושב שזה מנבא טוב לא רק לארגנטינה, אלא לאמריקה הלטינית ולעולם כולו".
"ראית איך התקבלת אתמול בכנסת", הוסיף רה"מ, "התקבלת כ'הרמנו', כאח. כאח אמיתי. כבן משפחה של העם היהודי. אמרת משהו חשוב – אמרת ששווקים חופשיים מייצגים חופש. הרעיון של חופש בעת העתיקה צמח פה, בפינה המאובקת בשולי אסיה, על הים התיכון. בהרים המאובקים האלה, והנביאים של ישראל שהיו כאן ותורת משה שהשתרשה פה".

נתניהו סיכם את דבריו בהתייחסות לחטופים: "בביקור הבא שלך נקיים אירוע בשגרירות ארגנטינה בירושלים. אני מקווה שעד אז נחזיר את כל החטופים הנותרים, וביניהם ארבעה חטופים ארגנטינאים: איתן הורן, שני האחים קוניו וליאור רודאיף. נשיב אותם לישראל. זה משקף את המחויבות שלנו לעקרונות אנושיים, לרגשות אנושיים".
"הם מחזיקים בגופות", אמר רה"מ על חמאס, "הם מחזיקים באנשים חפים מפשע כבני ערובה. הם מתעללים בהם, הם מחזיקים בהם במנהרות. אלה מפלצות. לא אנחנו ולא אתם מתביישים או מגמגמים כאשר אנחנו אומרים את מה שברור מאליו. אנחנו צודקים והם טועים. אנחנו טובים והם רעים. הטוב ינצח את הרע בעזרת השם ובסיועך".
