כפי שפרסמנו לראשונה: כוחותינו חיסלו אמש (שלישי) את ראש התארגנות הטרור בכפר טמון שבחטיבת מנשה, במסגרת מבצע למעצר מחבלים מבוקשים בהכוונה מדוייקת של שב"כ. כמו כן שני מחבלים נוספים נעצרו בזמן ששהו בדירת מסתור.
כאמור, במהלך הפעילות, הכוחות חיסלו את ראש התארגנות הטרור בכפר, שהיה מעורב בתכנון וביצוע פיגועים נגד כוחות הביטחון ואזרחים ישראלים. בנוסף, נעצרו שני מחבלים נוספים הקשורים להתארגנות. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת שב"כ.

ברשתות הערביות דווח כי המחבל שחוסל הינו ראיק בשאראת. על פי הדיווח, בשאראת היה אסיר לשעבר, נעצר שלוש פעמים ובילה שמונה שנים בסך הכל בבתי כלא ישראליים. הוא שוחרר בשנת 2022 לאחר שביתת רעב בת 53 ימים במחאה על מעצרו המנהלי.
אתמול, פתחו כוחותינו במצע בקאסבה בשכם, במהלכו נפצעו ארבעה לוחמים, אחד בינוני והשאר קל. האירוע התרחש כאשר שני מחבלים ניסו לחטוף נשק של לוחם שהצליחו לירות 5 כדורים לכיוון הרצפה, לפני שנוטרל. שני המחבלים חוסלו.

אמש, כתבנו לענייני צבא, הלל ביטון רוזן דיווח כי לוחמי הימ"מ חיסלו את ראש התארגנות הטרור בכפר טמון שבשומרון, ופצעו מחבל בכיר נוסף. מצה"ל נמסר כי כוחות הביטחון ממשיכים בפעילות מבצעית נרחבת בצפון השומרון.
