שוטרים ופקחים של עיריית ירושלים דפקו שלשום (שני) על דלת משפחה המתגוררת ברובע היהודי וביקשו מהם להסיר את השלט שתלו על קיר הבית ובו נכתב "לעשות את עזה יהודית שוב", בטענה כי מדובר ב"מסר רגיש".
סרטון שמתעד את שוטרינו הטובים מבקשים מבעל הדירה להסיר את השלט,כי הכתוב על השלט הוא בגדר "מסר רגיש" . pic.twitter.com/fbnZjVPP4S
— אריה קינג Arieh King (@arieh_king) June 10, 2025
סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, הורה לבעל הבית לא להסיר את השלט וכתב בפוסט ביקורת חריף ברשת ה-X כי "אם תהיה בעיה, אקח את כל האחריות המשפטית והכספית עלי".
לפנות ערב דפקו שוטרי @IL_police ופקחי @Jlm_city(סיור משולב)על דלת משפחה ברובע היהודי,הם ביקשו מאב הבית להסיר את השלט שקורא "לעשות את עזה יהודית שוב".
פשוט משטרת המחשבות.
הוריתי לבעל הבית לא להסיר את השלט ואם תהיה בעיה, אקח את כל האחריות המשפטית והכספית עלי. pic.twitter.com/8KIFFLsKpE— אריה קינג Arieh King (@arieh_king) June 9, 2025
עוד כתב קינג בפוסט: "משהו לא טוב קורה בתחום הפיקוח העירוני והסיור המשולב, זו לא פעם ראשונה שאני מזהה יחס עויין למחזיקים בדעה מסוימת ויחס רופס/מתפשר כלפי מי שמחזיקים בעמדה שונה".
"היוזמה להסיר את השלט באה מצדם של פקחי העירייה שפעלו בסיוע המשטרה", טען קינג שכינה זאת "משטרת מחשבות" וסיכם את הפוסט במסקנה: "צריך לבדוק מה קורה בשיטור העירוני!?"
ממשטרת ישראל נמסר:
"אישור תליית שלטים במרחב הציבורי מצוי תחת אחריות עיריית ירושלים והאוכף מטעמו הפיקוח העירוני. במקרה דנן, אמש, במהלך פעילות שוטרי מרחב דוד ברובע היהודי פעלו השוטרים לסיוע לבעל סמכות תוך שהגיעו לבניין בו נתלה השלט ובדקו למקור אישור תלייתו, זאת בתיאום עם הפיקוח העירוני. עם החלטת הפיקוח העירוני להשאירו, עזבו השוטרים את המקום".
