accessibility-icon
share-icon
צילום: משה שי, פלאש90
צילום: משה שי, פלאש90

בטענה ל"מסר רגיש": זה השלט שהתבקשה משפחה בעיר העתיקה להסיר

דביר כהן

דביר כהן

טו סיון ה'תשפה (11.06.25)

7

2

like

2

dislike

שוטרים ופקחים של עיריית ירושלים דפקו על דלת משפחה המתגוררת ברובע היהודי וביקשו מהם להסיר את השלט שתלו על קיר הבית • סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג הגיב ברשת ה-X: "פשוט משטרת מחשבות - צריך לבדוק מה קורה בשיטור העירוני!?"


שוטרים ופקחים של עיריית ירושלים דפקו שלשום (שני) על דלת משפחה המתגוררת ברובע היהודי וביקשו מהם להסיר את השלט שתלו על קיר הבית ובו נכתב "לעשות את עזה יהודית שוב", בטענה כי מדובר ב"מסר רגיש".


סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, הורה לבעל הבית לא להסיר את השלט וכתב בפוסט ביקורת חריף ברשת ה-X כי "אם תהיה בעיה, אקח את כל האחריות המשפטית והכספית עלי".


עוד כתב קינג בפוסט: "משהו לא טוב קורה בתחום הפיקוח העירוני והסיור המשולב, זו לא פעם ראשונה שאני מזהה יחס עויין למחזיקים בדעה מסוימת ויחס רופס/מתפשר כלפי מי שמחזיקים בעמדה שונה".

"היוזמה להסיר את השלט באה מצדם של פקחי העירייה שפעלו בסיוע המשטרה", טען קינג שכינה זאת "משטרת מחשבות" וסיכם את הפוסט במסקנה: "צריך לבדוק מה קורה בשיטור העירוני!?"

ממשטרת ישראל נמסר:

"אישור תליית שלטים במרחב הציבורי מצוי תחת אחריות עיריית ירושלים והאוכף מטעמו הפיקוח העירוני. במקרה דנן, אמש, במהלך פעילות שוטרי מרחב דוד ברובע היהודי פעלו השוטרים לסיוע לבעל סמכות תוך שהגיעו לבניין בו נתלה השלט ובדקו למקור אישור תלייתו, זאת בתיאום עם הפיקוח העירוני. עם החלטת הפיקוח העירוני להשאירו, עזבו השוטרים את המקום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News