חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה היום (שלישי) פוסט חריף ברשת X, בו תקפה בחריפות את יו"ר ועדת החוץ והביטחון, יולי אדלשטין, ואיימה כי אם יכשיל את העברת חוק הגיוס ויביא להפלת הממשלה – היא תדאג להזכיר זאת שוב ושוב לבוחרי הימין.
"יולי אדלשטין תירגע מייד. בא לי לרשום שנמאסת – אבל אני מתאפקת מאד", כתבה גוטליב. "מתחילת תופת אוקטובר חתרת תחת ראש הממשלה. אמרתי לך את זה בפניך בוועדה, לא פעם – אלא פעמים רבות", הוסיפה.
יולי אדלשטין תירגע. מייד. בא לי לרשום שנמאסת אבל אני מתאפקת מאד. מתחילת תופת אוקטובר חתרת תחת רה״מ. אמרתי לך את זה בפניך בוועדה לא פעם אלא פעמים רבות. חוק הגיוס הוא לא החוק הפרטי שלך ואתה מעז להשתמש בו ככלי להחלשת הממשלה. אני לא הייתי מדברת אליך יפה ולא בנימוס. אתה אחד מ-68 חכ״ים…
— טלי גוטליב (@TallyGotliv) June 10, 2025
גוטליב זעמה על כך שלטענתה, אדלשטין משתמש בחוק הגיוס ככלי להחלשת הממשלה: "חוק הגיוס הוא לא החוק הפרטי שלך, ואתה מעז להשתמש בו ככלי פוליטי. אני לא הייתי מדברת אליך יפה ולא בנימוס. אתה אחד מ-68 חברי כנסת בקואליציה".
עוד הוסיפה: "אני ממליצה לחרדים להמתין שבועיים, זה פרק הזמן שיידרש להדחתך מראשות הוועדה, ולהצבת הח"כ החכם, המנוסה והנאמן לממשלת הימין בועז ביסמוט – במקומך".

בהמשך, הטיחה ביקורת על יחסו של אדלשטין לאופוזיציה: "אין כמו הליטופים של השמאל ושל אחים לנשק – אורחים קבועים בוועדה שלך. אין אשליה נעימה מזו", כתבה. "אל תעשה טובות. מי שפועל להפלת ממשלה בזמן מלחמה הוא פוליטיקאי מהזן הנחות ביותר", הוסיפה.
לסיום פנתה אליו בקריאה אישית: "יולי, תוכיח לי שאני טועה. כי אם לא – אזכיר לבוחרי הימין שוב ושוב שפעלת להפלת ממשלה בזמן מלחמה, באופן שעלול היה לפגוע בכל יעדי המלחמה. שיטות המשחק של הפוליטיקה הישנה דוחות בעיניי. תתעשת – למען העם והארץ".
