לוחמי האש מתחנת בית שמש הוזעקו הלילה (בין שני לשלישי), סמוך לחצות, לשריפה שפרצה במלון גורדוניה שביישוב מעלה החמישה. מדובר בשריפה שפרצה באזור המזנון החיצוני של המלון, והובילה לשריפת הציוד במקום וכן למחסן הסמוך – שנשרפו כליל.
צוותי כיבוי והצלה פעלו במהירות למניעת התפשטות האש לחלקים נוספים של מבנה המלון, ובכך הצליחו למנוע נזק רחב יותר. לא דווח על נפגעים באירוע.

רשף משה ביטון, מפקד המשמרת שפיקד על האירוע, מסר: "עם הגעתנו לזירה זיהינו עשן סמיך מיתמר מאזור המזנון החיצוני של המלון. לוחמי האש פעלו במהירות לכיבוי השריפה ולמניעת פגיעה באורחי המלון או התפשטות האש לאזורים נוספים. אנו מודים לצוות הבטיחות של המלון והאולם הסמוך על תגובתם המיידית והסיוע".
ממלון גורדוניה נמסר: "במהלך הלילה פרצה דליקה במחסן של הבר הסמוך לבריכה. צוות המלון, בסיוע אנשי צוות מאולם האירועים 'סקויה' הסמוך ולוחמי כיבוי האש שהגיעו למקום, פעלו בזריזות וביעילות לכיבויה, תוך הקפדה ושמירה על הבטיחות. אף אחד מאורחי המלון או עובדיו לא נפגע כתוצאה מהאירוע שהגיע לסיומו במהירות. המלון ממשיך לתת שירות כרגיל".

