accessibility-icon
share-icon
משט האנטישמים בדרכו לישראל | צילום: רשתות ערביות
משט האנטישמים בדרכו לישראל | צילום: רשתות ערביות

משרד החוץ: נוסעי משט האנטישמים הגיעו לנתב"ג

אפרת ברינר

אפרת ברינר

יד סיון ה'תשפה (10.06.25)

24

9

like

2

dislike

לאחר שעוכבו בישראל, פעילי משט "מדלין" הובאו לנתב"ג, כאשר חלקם צפויים לעזוב בתוך מספר שעות • מטעם משרד החוץ נמסר כי מי שיסרב לחתום על מסמכי הגירוש, יחולו נגדו צעדים משפטיים בהתאם לחוק הישראלי, זאת על מנת לאשר את גירושם


משרד החוץ הודיע במהלך הלילה (בין שני לשלישי) כי נוסעי משט האנטישמים הגיעו לנמל התעופה בן גוריון, במטרה לגרשם מישראל ולהחזירם לארצות מוצאם. חלק מהנוסעים צפויים לעזוב תוך מספר שעות.

מטעם משרד החוץ הובהר כי "אלו שיסרבו לחתום על מסמכי גירוש ולעזוב את ישראל יובאו בפני רשות שיפוטית, בהתאם לחוק הישראלי, כדי לאשר את גירושם. קונסולים מארצות מוצאם של הנוסעים פגשו אותם בשדה התעופה".

maximize-image
images-count1+
גרטה תונברג | צילום: רשתות ערביות

מוקדם יותר הלילה, לשכת שר הביטחון הודיעה כי עם הגעת חברי המשט "מדלין", הוכנסו גרטה וחבריה לחדר, להקרנת סרט הזוועות של טבח ה-7 באוקטובר שהוצג בפניהם, וכאשר ראו במה מדובר סירבו להמשיך לראות.

לדברי שר הביטחון: "אנשי המשט האנטישמיים עוצמים עיניים מול האמת והוכיחו שוב שהם מעדיפים את הרוצחים על פני הנרצחים וממשיכים להתעלם ממעשי הזוועה שביצע החמאס בנשים, מבוגרים וילדים יהודים וישראלים".

maximize-image
images-count1+
הספינה 'מדלין' של גרטה מגיעה לנמל אשדוד | צילום: ללא

אמש, 18 שעות אחרי ההשתלטות של כוחותינו, משט האנטישמים עגן בנמל אשדוד, הפעילים הוכרזו כמעוכבים בישראל. משרד החוץ הודיע: "יאכטת הסלפי עגנה בנמל אשדוד לפני זמן קצר. הנוסעים עוברים כעת בדיקות רפואיות כדי לוודא שהם בריאים".

כזכור, לוחמי חיל הים השתלטו על ספינת "מדלין", המשט לעזה עליו הייתה הפעילה הפרו-פלשתינית גרטה תונברג. ההשתלטות עברה בשקט ובבטחה ללא אירועים חריגים, ומשרד החוץ הבהיר: "כל נוסעי "יאכטת הסלפי" בריאים ושלמים. סופקו להם כריכים ומים. המופע הסתיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News