accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

כוחותינו פתחו באש לעבר מחבלים שניסו לרצוח יהודים סמוך לאפרת

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יג סיון ה'תשפה (09.06.25)

6

6

like

0

dislike

כוחותינו פתחו באש לעבר מחבלים שיידו בקבוקי תבערה סמוך לאפרת שבגוש עציון • לא זוהו פגיעות, והלוחמים פתחו בסריקות


כתבנו לענייני צבא וביטחון הלל ביטון רוזן פרסם כי לוחמינו פתחו הערב (שני) באש לעבר מחבלים באמצעות ירי צלפים סמוך ליישוב אפרת בגוש עציון, זאת לאחר שהשליכו מספר בקבוקי תבערה לעבר רכבים ישראלים במטרה לשרוף למוות יהודים. לא זוהו פגיעות, הלוחמים פתחו בסריקות.

תושבי אפרת שלום, נכון ליום שני, 9/6/25, בשעה 22:30 הערב נזרקו מספר בקבוקי תבערה לעבר רכבים ישראלים בעיקול הברך ביציאה הצפונית מאפרת, כוחות הבטחון במקום ודולקים אחר המפגעים. האירוע עדיין מתוחקר וככל הנראה האירוע הסתיים ללא נפגעים. כל הכבישים פתוחים כרגיל.

maximize-image
צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר השבוע, כוחותינו פתחו באש לעבר שלושה ערבים חשודים שניסו להסתנן סמוך ליישוב מיתר בדרום הר חברון. זוהו פגיעות בכולם, כך פרסם כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן. אין נפגעים בקרב הכוחות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News