כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מדווח: ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שני) בטקס לזכר חללי אלטלנה, והתבטא בחריפות נגד הפעולות האלימות של מפגני השמאל, שפרצו למצודת זאב, מטה מפלגת הליכוד, בחודש שעבר.
"רוב מכריע בעם דוחה בשאט נפש את מי שמנסים, באמירות קיצוניות וגם בפעולות קיצוניות, לדחוף אותנו אל התהום", תקף נתניהו, "לפני כמה ימים ראינו את הפוגרום שביצע המון מוסת במצודה, בבית ז'בוטינסקי, בתל אביב. הבריונים פרצו למצודת זאב, היכו עובדות ישרות דרך, פשוט לא יאומן. והשחיתו כל מה שנקרה בדרכם".
"ברוב חוצפתם הם מטיפים לאחרים על דמוקרטיה ושלטון החוק", אמר נתניהו, ולאחר מכן הטיח: "על מי אתם חושבים שאתם עובדים? אתם נגד הדמוקרטיה, אתם נגד שלטון החוק. אנחנו מייצגים את הערכים הללו, ואנחנו עושים את זה בדבקות, גם כשאנחנו עומדים מול התקפת השמצות בערוצי התבהלה וההונאה האלה. אנחנו לא מתרשמים מזאת".
"אנחנו מכוילים למטרה של הניצחון, של השלמת מטרות המלחמה, שרוב עצום בעם תומך בהן. זאת השיטה שלהם: קודם כול, התנהגות שלוחת רסן, ואז שימוש במנגנוני התעמולה כדי להשחיר את הצד שכנגד", הבהיר ראש הממשלה.

בשלב מסויים של הנאום החלו להישמע קריאות מפגנים מחוץ לאזור הטקס. הנוכחים באירוע מחו וניסו להסות את המפגינים מבחוץ, אך ראש הממשלה לא נשאר חייב, כשבתגובה, הוא גיחך ואמר: "אז מה, אנחנו לא מתרשמים מזה".
