accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

תינוקת נשכחה ברכב בירושלים: מאושפזת עם כוויות וחום גבוה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יג סיון ה'תשפה (09.06.25)

11

8

like

1

dislike

תינוקת כבת שנה וחודשיים נשכחה ברכב בירושלים במשך שעות ופונתה לשערי צדק עם חום גבוה וכוויות • הוריה הזהירו: "זה עלול לקרות לכל אחד, התקינו חיישנים, אל תחכו לאסון"


טרגדיה שנמנעה ברגע האחרון: תינוקת כבת שנה וחודשיים נשכחה אתמול (ראשון) ברכב בירושלים משעות הבוקר ועד אחר הצהריים. היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק כשהיא סובלת מחום גוף של 42 מעלות ומכוויות בקרקפת ובלחיים.

בבית החולים שערי צדק דיווחו כי התינוקת הגיעה כשהיא במצב יציב ומאושפזת כעת להשגחה ולהמשך טיפול.

maximize-image
בית החולים שערי צדק בירושלים. צילום: יונתן זינדל/פלאש90

הוריה של התינוקת סיפרו: "זה יכול לקרות לכל אחד. גם להורים הכי מסורים ואכפתיים. אמרנו שנקנה חיישני בטיחות כשקנינו את האוטו, אבל בעומס החיים זה נדחק הצידה. אנחנו מתחננים, אל תחכו. תקנו חיישנים ישר כשאתם קונים את האוטו. שנייה אחת של חוסר תשומת לב יכולה לעלות בחיים של הילד שלכם".

ד"ר גיורא וויזר, מנהל מיון ילדים בשערי צדק, שטיפל בתינוקת, הוסיף: "התינוקת שהתה שעות רבות ברכב כשהיא סובלת מחום קיצוני וכוויות. אני קורא לכל ההורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. זה עלול לקרות לכל אחד, גם להורים הכי אחראיים. תתקינו חיישני בטיחות, תשתמשו בתזכורות, כל דבר שיכול למנוע את הטרגדיה הבאה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News