accessibility-icon
share-icon
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה | קרדיט: דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה | קרדיט: דובר צה"ל

הרמטכ״ל וראש הממשלה החליטו להגביר את קצב האש ברצועת עזה

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

יג סיון ה'תשפה (09.06.25)

56

56

like

1

dislike

ראש הממשלה והרמטכ"ל החליטו להגביר את קצב התקיפות ברצועה • כוחותינו פועלים במרחב האחרון אליו לא נכנסנו עד כה במהלך המלחמה בצפון הרצועה - כפר ג׳באליה • בדרום הרצועה, שתי אוגדות פועלות במקביל על מנת להחריב את ח'אן יונס


הפעילות הקרקעית בעזה: בפגישה אמש (ראשון) בין הרמטכ״ל, רב אלוף אייל זמיר, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליטו השניים להגביר את קצב האש ברצועה.

החל מהיום כוחותינו מחטיבת גבעתי פועלים במרחב האחרון אליו לא נכנסנו עד כה במהלך המלחמה בצפון הרצועה – כפר ג׳באליה. במהלך הפעילות לוחמינו חיסלו בין היתר שני מחבלים פחדנים שהתחפשו לנשים, והצליחו לאתר תשתיות תת קרקעיות משמעותיות. הפעילות במרחב צפויה להתרחב בתקופה הקרובה.

maximize-image
כוחותינו ברצועה | קרדיט: דובר צה"ל

בדרום הרצועה, שתי אוגדות פועלות במקביל על מנת להחריב את ח'אן יונס כפי שהוחרבה רפיח, לטהר את כלל המרחבים ולבסס שליטה צבאית בעיר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News