הפעילות הקרקעית בעזה: בפגישה אמש (ראשון) בין הרמטכ״ל, רב אלוף אייל זמיר, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליטו השניים להגביר את קצב האש ברצועה.
החל מהיום כוחותינו מחטיבת גבעתי פועלים במרחב האחרון אליו לא נכנסנו עד כה במהלך המלחמה בצפון הרצועה – כפר ג׳באליה. במהלך הפעילות לוחמינו חיסלו בין היתר שני מחבלים פחדנים שהתחפשו לנשים, והצליחו לאתר תשתיות תת קרקעיות משמעותיות. הפעילות במרחב צפויה להתרחב בתקופה הקרובה.

בדרום הרצועה, שתי אוגדות פועלות במקביל על מנת להחריב את ח'אן יונס כפי שהוחרבה רפיח, לטהר את כלל המרחבים ולבסס שליטה צבאית בעיר.
