accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: מתוך ערוץ 14

ח"כ צביקה פוגל נגד היועמ"שית: "מובילה לכך שנאבד את המדינה"

דביר כהן

דביר כהן

יג סיון ה'תשפה (09.06.25)

10

3

like

0

dislike

ח"כ צביקה פוגל, יו"ר הועדה לביטחון לאומי, התייחס להליך הדחת היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שלדבריו מונעת מהממשלה לממש את המדיניות לשמה נבחרה • לדבריו, "אנשים כל הזמן מסתכלים רק עלינו כעל חברי כנסת ועל שרים - לא. תסתכלו על מדינת ישראל, היא גורמת למדינה הזאת לאבד את עצמה לדעת"


יו"ר הועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל, התייחס היום (שני) בריאיון לרונה לוי בתוכנית "האולפן הפתוח" להליך הדחת היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שלדבריו מונעת מהממשלה לממש את המדיניות לשמה נבחרה: "היועצת המשפטית הזאת מובילה אותנו למקום שבו בסופו של דבר אנחנו לא נאבד את השלטון, אנחנו נאבד את המדינה".

"אנשים כל הזמן מסתכלים רק עלינו כעל חברי כנסת ועל שרים – לא. תסתכלו על מדינת ישראל, היא גורמת למדינה הזאת לאבד את עצמה לדעת", תקף יו"ר הועדה לביטחון לאומי, "הדרך לרפורמה משפטית, שבה אנחנו, אלה שנבחרנו על ידי הציבור, לא רק נהיה אחראים אלא גם תהיה לנו הסמכות, היא דרך הפיטורים של היועמ״שית הזאת".

maximize-image
היועמ"שית גלי בהרב מיארה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ פוגל הסביר מה על הממשלה לעשות: "למנות מחר בבוקר יועץ או יועצת משפטית במקומה, להתחיל לנהל את הדברים דרך היועץ והיועצת המשפטית החדשה או החדש שימונו. למנות ראש שב״כ חדש – את דוד זיני ולעבוד מולו, פשוט לקבוע עובדות. אם אנחנו ניתן לבג״ץ כל פעם להחליט עבורנו, אז בואו נפנה את כיסאותינו פה בכנסת, כי כנראה שלא אנחנו מנהלים את העניינים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News