פעוטה נשכחה היום (ראשון) במשך שעות ברכב סגור בירושלים. רק כשאביה שב לרכב, הבחין בבכייה מהמושב האחורי והזעיק את כוחות ההצלה, שפינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני. שוטרי תחנת מוריה הוזעקו למקום, והאב זומן לחקירה.
מהמשטרה נמסר כי "במשטרה רואים מקרה זה בחומרה, בפרט בפתחו של הקיץ. מדי שנה, עשרות ילדים ופעוטות בישראל נשכחים ברכב נעול, או ננעלים בו בשוגג. הטמפרטורה ברכב נעול בקיץ עולה משמעותית במהירות ומסכנת חיים. בעקבות כך רבים מהם נזקקו לטיפול רפואי, ויש גם מי שאיבדו את חייהם.
לדבריהם, "דרושות רק כמה שניות של חוסר ריכוז בעת היציאה מהרכב, בכדי להרוס את המשפחה והחיים. על כן, מומלץ להשאיר חפץ חשוב ליד ילדיכם במושב האחורי, וכך בסיום הנסיעה לוודא שלא שכחנו את היקר לנו".
