accessibility-icon
share-icon
קרדיט: משטרת ישראל

כמעט נגמר באסון: פעוטה נשכחה ברכב - וחולצה במצב בינוני

רבקה שורק

רבקה שורק

יב סיון ה'תשפה (08.06.25)

3

0

like

0

dislike

פעוטה נשכחה במשך שעות ברכב סגור ונמצאה רק כשאביה שב למכונית ושמע את בכייה • היא פונתה במצב בינוני לבית החולים, והאב זומן לחקירה • במשטרה מזהירים: "כמה שניות של חוסר ריכוז - עשויות להרוס חיים שלמים"


פעוטה נשכחה היום (ראשון) במשך שעות ברכב סגור בירושלים. רק כשאביה שב לרכב, הבחין בבכייה מהמושב האחורי והזעיק את כוחות ההצלה, שפינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני. שוטרי תחנת מוריה הוזעקו למקום, והאב זומן לחקירה.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרה רואים מקרה זה בחומרה, בפרט בפתחו של הקיץ. מדי שנה, עשרות ילדים ופעוטות בישראל נשכחים ברכב נעול, או ננעלים בו בשוגג. הטמפרטורה ברכב נעול בקיץ עולה משמעותית במהירות ומסכנת חיים. בעקבות כך רבים מהם נזקקו לטיפול רפואי, ויש גם מי שאיבדו את חייהם.

לדבריהם, "דרושות רק כמה שניות של חוסר ריכוז בעת היציאה מהרכב, בכדי להרוס את המשפחה והחיים. על כן, מומלץ להשאיר חפץ חשוב ליד ילדיכם במושב האחורי, וכך בסיום הנסיעה לוודא שלא שכחנו את היקר לנו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News