לאחר אישור שינוי שיטת ההליך להדחת היועמ"שית גלי בהרב מיארה, ח"כ עמית הלוי מהליכוד התייחס היום (חמישי) בריאיון לעידו טאובר להליך עצמו ולטענות כי הפעולה לוקחת יותר מדי זמן: "זה יקרה בימים הקרובים – זה לא מגיע מתוך עניין אישי או נקמנות אישית".
"מדובר פה על בעלת תפקיד", הסביר ח"כ הלוי, "ולא רק היא אלא מערכת שלמה שלה, של סגניה ושל המשנים, שבמקום לשרת את מדיניות הציבור – כפי שמונתה לשם כך, כי היא עובדת ציבור שפועלת מכוח הציבור – היא לא פועלת ככה ולכן היא צריכה לשנות את תפקידה".

בנוסף, התייחס הלוי לסוגיית מינוי דוד זיני כראש השב"כ: "זה כבר לא ביבי או טיבי, זה זיני או טיבי. החובה הבסיסית של הממשלה היא לקבוע את מדיניות הביטחון ולמנות אנשים שיממשו אותה. אני מקווה שלא נידרש לעימות החזיתי הזה מול בית המשפט העליון".
