ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה בחריפות את הצתת בית הכנסת של הרב יצחק יוסף, והשווה לניפוץ החלון בבג"ץ: "אני קורא לרשויות אכיפת החוק לאתר את הפורעים בהקדם האפשרי ולמצות איתם את מלא חומרת הדין – בין אם השחיתו בית-כנסת או בית-משפט, ובין אם פעלו באלימות נגד כל גורם כלשהו במדינת ישראל".

"ליל הבדולח 2025": בכנסת מזועזעים מהצתת ביה"כ של הרב יוסף
עוד הוסיף רה"מ נתניהו כי "אני מזועזע מהאירוע הנפשע של הצתת וחילול בית הכנסת ״אור חביב״ בירושלים, כפי שנקבע על-ידי כבאות והצלה. אסור לנו לאפשר מראות שמזכירים תקופות אפילות בהיסטוריה שלנו".

כזכור, בית כנסת בשכונת סנהדריה ברחוב ים סוף 22 בירושלים, בו מתפלל הרב יצחק יוסף הוצת הבוקר (ראשון). למקום הוזעקו כוחות משטרה, לצד גורמי כבאות והצלה שפעלו לכיבוי האש. כתוצאה מהשריפה, נגרם נזק במקום ואין נפגעים.
דקות ספורות קודם לכן, התקבל דיווח במשטרה על צלב שצוייר על גבי דלת בית הסמוך למקום. שוטרי תחנת לב הבירה והזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, החלו באיסוף ממצאים ועדויות ונפתחה חקירה במשטרה כשכל הכיוונים נבדקים.
