דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הוציא היום (שישי) אזהרת פינוי לתושבי עזה הנמצאים בצפון הרצועה, זאת לקראת תקיפה צפויה במרחב: "זוהי אזהרה לקראת תקיפה, צה"ל יתקוף כל אזור המשמש לשיגור רקטות".
בהודעה שפרסם אדרעי נכתב: "דחוף לכל תושבי רצועת עזה הנמצאים בבלוקים 608, 609, 615 ו-616 בצפון רצועת עזה: זוהי אזהרה לפני התקיפה. צה"ל יתקוף כל אזור המשמש לשיגור רקטות.

עוד הוסיף אדרעי: "האחריות לפינוי, עקירה וסבל התושבים מוטלת על ארגוני הטרור, בראשות חמאס. חזרו לאזורים אלה, הנחשבים לאזורי לחימה מסוכנים ומהווים סכנה לחיכם! למען ביטחונכם, התפנו מיד מערבה".
מוקדם יותר השבוע, אדרעי פרסם הודעה שבה הזהיר את אותם עזתים שלא להתקרב למרחבים בצפון רצועת עזה, זאת בעקבות הדיווחים על כך שהעזתים החלו לחזור לאזור. "צה"ל פועל בעוצמה רבה מאוד באזורים אלה, ולמען ביטחונכם יש להימנע מתנועה צפונה אליהם", כתב.
