ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר היום (חמישי) בהודעה מוקלטת למשתתפים בהפגנת הימין בירושלים כי "לציבור העצום שבא היום לירושלים, אני רוצה להגיד דבר אחד. אני גאה בכם".
לדבריו, "אני גאה בכם כי אתם אומרים דבר שרוב אזרחי ישראל מבינים ורוצים. הם רוצים דמוקרטיה, דמוקרטיה אמיתית, שבו רצון העם בא לידי ביטוי ולא נזרק לפח על ידי פקידים".

בנוסף, התייחס נתניהו למלחמה בעזה: "אני גאה בכם משום שאתם מחזקים אותי ואת כל חיילינו שרוצים דבר אחד, ניצחון מוחלט, להכריע את החמאס, לשחרר את כל חטופנו, להבטיח שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל. את כל אלה נשיג בזכות חיילינו הגיבורים, בזכותכם. כל הכבוד לכם".
