הפגנת הימין אל מול בית המשפט העליון בירושלים המתקיימת הערב (חמישי) נמצאת בעיצומה. בין היתר, נואמים שרים, חברי כנסת, נציגי ציבור ומשפחות שכולות. העצרת מתקיימת תחת הסיסמא "הם לא יפריעו לעם לנצח!" – כשהיא קוראת נגד היועמ"שית, בית המשפט ושלטון הפקידים, ובעד המשך המלחמה וריבונות.
ראשון, עלה לנאום שר התקשורת שלמה קרעי: "אנחנו לא כאן רק כדי למחות, אנחנו כאן כדי להציב גבול, כדי לומר לבג"ץ ולמערכת המשפט- לא! השלטון בדמוקרטיה לא נבחר באולמות בג"ץ – הוא נבחר בקלפי. ואת הקלפי הזאת הם מנסים לרוקן, כדי לרוקן מתוכן את זהות המדינה היהודית שלנו, באופן שיטתי".

לאחר מכן, עלה לנאום שר החינוך יואב קיש: "אנחנו באתגר לאומי, במלחמה קשה. ומוצאים את עצמנו שמתוך הבית שלושה אנשים פועלים לרסק את הדמוקרטיה הישראלית – גלי בהרב מיארה, השופט עמית, והשופטת ברק ארז. לא ניתן להם לפגוע בעם. אני רוצה לחזק את שר המשפטים ידידי יריב לוין – שביום ראשון מוביל החלטת ממשלה שמוביל לפיטורי היועמ"שית. לא נמשיך במלחמה קשה מול חמאס – ונמצא את עצמנו נאבקים מבית. ראש השב"כ יהיה האלוף זיני, וזה מה שנעשה!" בזמן נאומו של קיש, הקהל יצא בקריאות נמרצות כנגד היועמ"שית: "לפטר! לפטר!"

בנוסף, נאם שר המשפטים יריב לוין – שנמצא כעת במוקד ההפגנה בשל קידומו את הליך פיטורי היועמ"שית. גם במקרה זה, לוין עלה על רקע קריאות: "לפטר!" מהקהל. "ערב טוב לקהל העצום שהגיע הנה כדי לדרוש דמוקרטיה אמיתית!" קרא לוין, "אנחנו מתכנסים בבירתנו ירושלים, אבל ליבנו נמצא קודם כל עם חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון הגיבורים – כולנו איתכם. אנחנו כאן דווקא עכשיו, דווקא בימים האלו שבהם נדרשת לכידות ואחריות – ואני קורא לכל חברי הקואליציה, לגשר על המחלוקות ולהמשיך לעבוד יחד. זה צו השעה!"
אחד הנואמים הוא השר עמיחי שיקלי, שבין היתר מודה לראש הממשלה על כל פועלו: "אם יש מישהו שחושב שצה"ל היה נכנס לרפיח, בניגוד מוחלט לעמדת ממשל ביידן, תשכחו מזה. אתם חושבים שהנהגה עם אנשים כמו יאיר "רוצחי תינוקות כתחביב" גולן ,או נפתלי בנט, היו נכנסים לרפיח? לא. את זה עשה ראש הממשלה נתניהו!"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח סרטון, שהוקרן במהלך ההפגנה: "לציבור העצום שבא היום לירושלים, אני רוצה להגיד דבר אחד: אני גאה בכם. אני גאה בכם כי אם אומרים דבר שרוב אזרחי ישראל מבינים ורוצים – הם רוצים דמוקרטיה אמיתית. דמוקרטיה שבה רצון העם בא לידי ביטוי ולא נזרק לפח על ידי פקידים. אני גאה בכם משום שאתם מחזקים אותי ואת כל חיילנו שרוצים דבר אחד, ניצחון מוחלט. להכריע את החמאס, לשחרר את כל חטופנו, להבטיח שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל. את כל זה אנחנו נשיג. בזכות חיילנו הגיבורים. בזכותכם. כל הכבוד לכם".
