accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך "ארבע"

דנון על הווטו של ארה"ב במועצת הביטחון: "הם עשו זאת בגאווה"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ט סיון ה'תשפה (05.06.25)

1

2

like

0

dislike

שגריר ישראל באו"ם התייחס בריאיון בתוכנית "ארבע" לווטו שהטיל ממשל טראמפ באו"ם • דנון אמר כי ארה"ב "עשתה זאת בגאון ובהדר" אך הזהיר: "הגל הזה נמשך. זו מתקפה דיפלומטית נגד ישראל"


שגריר ישראל באו"ם דני דנון התייחס היום (חמישי) בריאיון בתוכנית "ארבע" לווטו שהטילה ארצות הברית במועצת הביטחון של האו"ם לגבי החלטה שהייתה כופה על מדינת ישראל הפסקת אש מיידית ברצועת עזה ללא קשר לשחרור החטופים.

דנון אמר כי האמריקאים החליטו על הווטו בגאווה. "פעלנו לסכל את ההחלטה הזאת, וארצות הברית הגיעה. בניגוד לממשל של ביידן, שגם הטילו וטו בזמן המלחמה, הפעם הם עשו את זה בגאון ובהדר. הם הרימו את הראש, הם היו גאים בווטו הזה, ומזכיר המדינה אפילו צייץ על כך אתמול בלילה כאן בשעון ארצות הברית, שזה היה צעד נכון ומוסרי".

למרות הווטו, שגריר ישראל באו"ם הודה אנחנו רק בתחילתו של גל שמטרתו להביא לשורת החלטות אנטי-ישראליות באו"ם: "אנחנו שבוע הבא בעצרת הכללית עם עוד הצבעה נגד ישראל, בעוד שבועיים כנס כאן באו"ם של צרפת וערב הסעודית בנושא מדינה פלשתינית, יש פה גל של מתקפה דיפלומטית נגד ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News