המשפחה של החטופים החללים גדי חגי וג'ודי ווינשטיין חגי הי"ד ביקשה היום (חמישי) למסור את תודתה גם לממשלת ישראל, לממשל האמריקאי ול-FBI על שסייעו במבצע החילוץ, וסיפרה כי הזוג נחטף לאחר שיצא להליכה בשדות ביתם בניר עוז.
"אנו מברכים על סגירת המעגל שזכינו לה ועל השבתם לקבורה של אהובינו, שיצאו להליכה בבוקר השבת השחורה ולא שבו. בשעה מטלטלת זו אנו רוצים להודות לכוחות צה"ל וכוחות הביטחון שעסקו במבצע החילוץ המורכב ונלחמים כבר מעל שנה וחצי עבורנו, לכל מי שתמך, נאבק, התפלל ונלחם עבורנו ועבור כל עם ישראל".

ג'ודי וגדי הי"ד נחטפו מניר עוז ונרצחו ב-7.10 | סיפורם המלא
"אנו רוצים להודות גם לממשל ארה"ב, ממשלת ישראל וה-FBI, על העבודה המאומצת והליווי לו אנו זוכים", נמסר, "עם זאת, ליבנו לא יהיה שלם עד שלא יוחזרו כל 12 בני הערובה מניר עוז, וכל 56 בני הערובה כולם".
אחרי למעלה מ-600 ימים של כאב והמתנה, הובאו הלילה (בין רביעי לחמישי) במבצע צבאי החטופים החללים גדי חגי וג'ודי ווינשטיין חגי הי"ד חזרה מרצועת עזה. גדי וג'ודי, יובאו לקבורה, לאחר שהמשפחה עודכנה על הירצחם בדצמבר 2023.
מוקדם יותר המשפחה מסרה: "אנחנו מברכים על סגירת המעגל והשבתם לקבורה ראויה בבית, בישראל. אנו רוצים להודות לכוחות צה"ל וכוחות הביטחון שעסקו במבצע החילוץ המורכב ועל כך שנלחמים כבר מעל שנה וחצי עבורנו, לכל מי שתמך, נאבק, התפלל ונלחם עבורנו ועבור כל עם ישראל".
