ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (חמישי) למבצע המיוחד בו הושבו גופותיהם של החללים החטופים ג'ודי ויינשטיין-חגי וגדי חגי מקיבוץ ניר עוז: "אני מבקש להודות ולהוקיר את הלוחמים והמפקדים על הביצוע הנחוש והמוצלח".
בהודעה שפרסם ראש הממשלה נכתב: "במבצע מיוחד של השב"כ וצה"ל ברצועת עזה, הושבו ארצה גופותיהם של שניים מחטופינו שהוחזקו בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס: ג'ודי ויינשטיין-חגי וגדי חגי מקיבוץ ניר עוז, זכרם לברכה.

"ג'ודי וגדי נרצחו בשבעה באוקטובר ונחטפו לרצועת עזה. יחד עם כל אזרחי ישראל, רעייתי ואני מוסרים את תנחומינו מעומק הלב למשפחות היקרות.
הלב דואב על האובדן הנורא מכל. יהי זכרם ברוך".
ראש הממשלה הבהיר כי המטרה להחזרת כל החטופים עדיין עומדת בעינה: "אני מבקש להודות ולהוקיר את הלוחמים והמפקדים על הביצוע הנחוש והמוצלח. לא ננוח ולא נשקוט עד שנשיב את כל חטופינו הביתה – את החיים ואת החללים כאחד".
מוקדם יותר היום, דיווחנו כי לאחר למעלה מ-600 ימים של כאב והמתנה, הובאו הלילה במבצע צבאי החטופים החללים גדי חגי וג'ודי ווינשטיין חגי חזרה הביתה למדינת ישראל ולניר עוז. גדי וג'ודי, יגיעו לקבורה לאחר שנרצחו ונחטפו בשבעה באוקטובר בשדות ביתם בניר עוז, ולאחר שהמשפחה עודכנה על הירצחם בדצמבר 2023.
