כתבנו הפוליטי מוטי קסטל פרסם: פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ועדת חוץ וביטחון הסתיימה לפני זמן קצר, במהלך השיחה בין השניים נרשמה התקדמות קלה ונראה כי ישנו נתיב מסוים לפתרון המשבר.
לאחר הפגישה עם אדלשטיין, רה"מ נתניהו יקיים הערב (רביעי) התייעצות ביטחונית בקריה בת"א.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "רה"מ נתניהו סיים כעת פגישה עם יו״ר ועדת חוץ וביטחון, ח״כ יולי אדלשטיין, בה הובהר כי יש דרך לגשר על הפערים בנושא הגיוס. ראש הממשלה קבע פגישה בראשותו מחר אחר הצהריים בהשתתפות ח״כ אדלשטיין, אריאל אטיאס ומזכיר הממשלה יוסי פוקס כדי לקדם את הפתרון".
מטעמו של אדלשטיין נמסר: "הפגישה הייתה ברוח טובה המשך דיונים למחר". רגע לפני הפגישה, התייחס אדלשטיין לטענות נגדו כי הוא זה שאחראי למשבר וכתב: "אינני בעד פיזור הקואליציה או פירוק הממשלה".
בפוסט שפרסם ברשת ה-X כתב אדלשטיין: "מתווה חוק הגיוס אותו הצגתי אמש בפגישה, הוא אותו המתווה עליו אנחנו דנים כבר למעלה משנה. חוק ללא סנקציות אישיות אפקטיביות, יעדי גיוס גבוהים ובקצב עלייה גבוה – איננו גיוס אלא השתמטות, ולכך התנגדתי לכל אורך הדרך".
